piątek, 30 listopada 2018

HAPPY MELON-SORBET , TREACLEMOON

Witajcie!
Wchodząc pierwszy raz do niemieckiej drogerii nie myślałam że będzie tak odbiegać od naszych polskich . Tylko niewielką ilość kosmetyków znam czy kojarzę z PL. Wszystko jest takie nowe,piękne ,kuszące że co drugą rzecz chciałabym przetestować na już . W pierwszej kolejności jednak padło na coś co ma zapewnić dawkę nawilżenia naszej skórze. 



Zacznijmy od opakowania które jest po prostu słodkie, kosmetyk ma pojemność 200ml. ale patrząc na niego wydaje się go znacznie mniej. Opakowanie bardzo fajnie leży w dłoni,a dzięki swoim niewielkim rozmiarom idealnie sprawdzi się na wyjazdach. Pomimo  że opakowanie nie jest przeźroczyste pod światło z łatwością możemy kontrolować zużytą ilość.

Kosmetyk bardzo dobrze się dozuje ,ma mleczną konsystencję. Ale Zapach! Zapach to coś co skradło dosłownie całe moje serducho! Jest słodziutki,owocowy,żywy.  Od razu przed oczyma staje nam taki dojrzały,słodki,orzeźwiający melon. Zapach jest bardzo intensywny . Nie tylko otula całe nasze ciało ale również rozchodzi się po całej łazience i pozostaje tam jeszcze na parę godzin. Jeżeli używałyście węglowej serii bielendy melonowo-arbuzowej ,i przypadła Wam do gustu -to w tym balsamie się zakochacie jeszcze bardziej :D Zapach długo otrzymuje się na skórze,tyle że po jakimś czasie zapach przechodzi już bardziej w nuty waniliowo-melonowe. 
W działaniu również stoi na wysokości zadania. Dostarcza nam długotrwałe nawilżenie,oraz odżywienie skóry.Po jego użyciu skóra staje się miękka i gładka w dotyku. W dodatku dużym plusem jest jego wydajność-niewielka ilość wystarczy do nawilżenia całego ciała. Na pewno przy najbliższych dniach zakupie do kompletu peeling tej firmy .

ZNACIE? Jakie warianty zapachowe wybieracie?
Pozdrawiam InessKa :D 

27 komentarzy:

  1. Ale świetny zapach, chętnie bym go wyprobowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pięknie pachnieć owocami,latem,świeżością. Sam raz pod prysznic na jesienne paskudne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. W idealny sposob otula nas w lepszy nastrój :)

      Usuń
  3. Długotrwałe nawilżenie to mój priorytet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez. Nawilżenie ale i piękny zapach :D

      Usuń
  4. Nigdy go nie widziałam - świetnie wygląda:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie nie wiem czy dostępny jest również w PL

      Usuń
  5. o ja! Chętnie bym sobie wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mam wybierać to zawsze stawiam na kokosowe warianty, ale takie owocowe zapachy też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przechodzi w wanilię tu już chyba nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znosze waniliowych nut ale tu uwierz że jest to bardzo przyjemne:D

      Usuń
  8. Ciekawe, czy u nas jest gdzieś do kupienia, kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tarnowie nigdzie nie widziałam ale może w większych miastach,drogeriach....jeżeli tylko zobaczysz-bierz nawet 3 opakowania :D zakochasz się w zapachu :D

      Usuń
  9. Uwielbiam zapach melona i arbuza w kosmetykach szczególnie latem. Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Chociaż w te zimne dni również go lubie gdyż przyciąga wspomnienia lata 😍

      Usuń
  10. W takim razie powinnam pobuszować po niemieckich drogeriach bo z polskich już dużo znam:) Ten zapach na pewno by mi się spodobał <3 Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, zaciekawiłaś tym zapachem. Ja mam obsesję na punkcie ciekawych woni, więc czuję się zachęcona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli masz obsesję na punkcie ciekawych woni-to właśnie tak powinnaś się czuć-zachęcona :D

      Usuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D