wtorek, 13 listopada 2018

DEO ATOMIZER -LILIA WODNA-CD

Witajcie!Na początku zaintrygowało mnie czym w ogóle jest deo atomizer . A odpowiedz była bardzo prosta-jest to zwykły dezodorant w innym-lepszym opakowaniu.Ja osobiscie za zwykłymi dezodorantami nie przepadam. A jak jest z tym?



Dezodorant jest zamknięty w szklanym,75ml. opakowaniu..atomizer spełnia swe zadanie i działa bez zarzutów.Przyznam szczerze że zaskoczona jestem tym opakowaniem-w pierwszej chwili myślałam że jest to perfumowana mgiełka do ciała.

Zapach ma przyjemny,Jest kwiatowy i bardzo kobiecy. Jednak trzeba uważac z aplikowaną ilością gdyż przy większej ilości zapach staje się mdły i przypomina perfumy starszych pań ;) Zdecydowanie odradzam z przesadzaniem tym bardziej że zapach pewien czas się utrzymuję zarówno na ubraniu jak i na skórze.

Produkt szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Nie polecam jednak go po depilacji gdyż w składzie znajdziemy alkohol który może podrażnić delikatną skórę . ale wiele z Was zapewne ucieszy fakt że w składzie nie posiada aluminium.

Dezodorant nie pozostawia białych śladów co jest sporym plusem bo często chodzę w ciemnych ubraniach. Na codzień spisuje się całkiem fajnie ,jednak przy intensywniejszym dniu nie odważyłabym się po niego sięgnąć gdyż nie jest to jednak antyperspirant i nie zatrzymuje potu. Cena również bardzo przyjazna dla naszego portfela :)

5 komentarzy:

  1. Ponoć ma bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk, pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z takim wynalazkiem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w zapasach kosmetyki tej marki, ale nawet nie pamiętam jaki wariant :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D