poniedziałek, 5 listopada 2018

REVOLUTION-RETRO LUXE, MATTE LIP KIT

Witajcie!
Jestem kobietą która na usta najczęsciej nakłada jedynie pomadkę ochronna . Jak makijaż oczu lubię mocny tak na usta wolę pozostawić naturalne. Jednak kobieta zmienną jest i również ja mam takie dni kiedy na usta nakładam coś kolorowego. Jeżeli już jakiś kolor to jedynie matowy. I taki również wpadł w moje łapki na spotkaniu blogerek. Revolution do testów przekazał nam RETRO LUXE MATTE LIP KIT.



 W skład zestawu wchodzi precyzyjna konturówka oraz pomadka w płynie. Oba kosmetyki zostały do siebie idealnie dobrane kolorystycznie. Całość umieszczona w estetycznym kartoniku.

Ja do testów otrzymałam odcień TREASON-jest to brudny fiolet który przypadł mi do gustu.
Pomadka zamknięta w smukłej plastikowej buteleczce,ze złotą naketką. Grafika ograniczona do nadruku nazwy marki.W środku znajdziemy płynna pomadkę w której nie wyczuwam żadnego zapachu. Co jest również plusem gdyż nie odrzuca od nakładania jej ani nie powoduje chęci zlizywania jej z ust ;)
Pomadka zastyga dosyć szybko na ustach co jest dużym plusem. Co do trwałości jestem mile zaskoczona-są naprawdę bardzo trwałe. Pomimo spożywania napojów oraz żywnosci-pomadka pozostaje na ustach.Mało tego! nawet dobry płyn do demakijażu który nigdy mnie nie zawiódł , z tą pomadką miał spory problem i trwało to ładne kilka minut zanim udało mi się zmyć pomadkę.
Revolution wydał bardzo duży wybór odcieni tej serii i każda kobieta zapewne znajdzie coś dla siebie 




11 komentarzy:

  1. Trwałość widzę jest mocną stroną, choć akurat ten odcień, zupełnie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zupełnie by mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor widzę odrobinę niecodzienny, ale...może pasować na większe wyjścia...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może na zdjęciu tak wyszedł-w zwykłym świetle fajnie się prezentuje :)

      Usuń
  4. ten kolor nie mój, ale może znajdę coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym wypróbować ale z pewnością nie ten kolor bardziej zwróciło moją uwagę twoje pazurki które są piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie makijaż ust jest obowiązkowy, najbardziej kocham klasyczne czerwienie, tak, że kolor nie mój, ale bardzo ciekawy :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszcze-bardzo mi sie podobają u kogos takie usta-do mnie nie pasuja :(

      Usuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D