poniedziałek, 12 listopada 2018

ANTYOKSYDACYJNY KREM POD OCZY-BANDI

 Witajcie!Jestem tą szczęściarą która nie ma problemu ze zmarszczkami,kurzymi łapkami a jedynie z czym się borykam to z cieniami pod oczami. Jeszcze jednego opakowania kremu nie wykorzystałam a tu proszę!-kolejny wpadł w moje łapki .


Pierwszą rzeczą jaką sobie cenie jest opakowanie .Butelka z pompka typu air-less.Nie musimy bawić się w odkręcanie słoiczków-wystarczy jedno naciśnięcie do wydobycia odpowiedniej ilości kremu. 

Pojemność kremu to 30ml -jak na krem pod oczy jest to bardzo dużo. Pomimo że sobie go nie żałuje i stosuje rano i wieczorem po 3 miesiącach nie zdenkowałam jeszcze pierwszego opakowania.

krem jest praktycznie bezzapachowy,o dosyć gęstej bogatej konsystencji. Polecam go wklepywać nie rozsmarowywać gdyż mogłoby to podrażnić delikatną okolicę oczu.Przez dłuższa chwile czuć jego obecność,-dosyć długo się wchłania. Na wieczór pozwalam sobie na grubszą warstwę a rano by nic nie podziało się z makijażem nakładam go bardzo nie wiele .

Krem świetnie odżywia i napina naszą skórę. Skóra staje się bardziej promienista,nie jest już taka szara. Gdyby nie parafina na 3 miejscu skład byłby wspaniały. Mi ona nie wyrządziła krzywdy ale warto mieć to na uwadzę.Poza tym znajdziemy też glicerynę, masło shea, olej avocado, pantenol, alantoinę, i wiele innych wartościowych składników.



Osobiście polecam-nie wiem jak sprawdzi się u osób których skóra pod oczami jest bardziej wymagająca, Moje mymagania były jedynie by dobrze nawilżył,i dobrze poradził sobie z cieniami pod oczami-za to dostaje mocne 5+

16 komentarzy:

  1. może sie skuszę na niego, na szczęście nie mam szczególni wrażliwych oczu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dobrze nawilża :) Troszkę przeraża mnie to długie wchłanianie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardo tego nie lubie w kosmetykach ale tu nie jest to bardzo uciążliwe :)

      Usuń
  3. Szkoda, że tak długo się wchłania, może to przez parafinę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam spore wymagania co do produktów pod oczy. Fajnie jednak, że działa na cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam jakis wielkich wymagań ,na całe szczescie jedynie z czym sie borykam to z cieniami

      Usuń
  5. Lubię kremy Bandi i na pewno się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie mógłby sie dobrze sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie że działa na cienie☺
    Zazdroszczę Ci tego że nie masz kurzych łapek ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę znam, ale nie miałam nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu. Ja ostatnio zaczęłam uzywac kremu pod oczy firmy soraya i zobaczę jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D