niedziela, 25 listopada 2018

Rapid White, Direct White, wybielająca pasta do zębów

Witajcie!
Jednym z produktów jaki otrzymałam do testów na spotkaniu blogerek była pasta wybielająca REPID WHITE. Zadaniem pasty jest usunięcie uporczywych przebarwień . Chętnie przeszłam do testów gdyż przyznam że papierosy jak i kawa to dwa takie moje małe uzależnienia ;) Producent obiecuje, że już po pierwszym zastosowaniu pasta jest w stanie wybielić nasze zęby, a to wszystko dzięki innowacyjnej technologii Optical Whitening z białymi pigmentami. Czy faktycznie tak jest? 


 Raczej słabo wierzyłam w obietnice producenta,gdyż w tej kwestii już wiele razy podchodziłam z wielkim entuzjazmem a w zamian otrzymywałam wielkie "NIC"  W przypadku tej pasty jednak jest inaczej,już po ok tygodniu można zauważyć różnice. Pasta w tak krótkim czasie potrafiła rozjaśnić zęby o ok 2 tony. Wynik jest zadowalający gdyż taki sam wynik otrzymałam przy stosowaniu przez okrągły miesiąc pasków wybielających innej firmy. 


Plusem również jest delikatnie miętowy smak. Bardzo nie lubię tych past z ostrym gryzącym miętowym smakiem. Co do konsystencji -trzeba przywyknąć gdyż podczas szczotkowania zębów staje się ona dosyć wodnista ,co przy pierwszym jej użyciu dawało mi odczucie że moje zęby nie będą dobrze wyczyszczone.



Warto wspomnieć że w paście znajduje się również fluor który ma za zadanie wzmocnić szkliwo jak i zapobiec próchnicy.  Dostępne są również paski wybielające . Myślę że połączenie tych dwóch produktów pozwoli nam otrzymać świetny efekt wybielania zębów w domowym zaciszu .

Więcej informacji o paście znajdziecie >>>TUTAJ<<<
Pasta dostępna jest w drogeriach rossmann


8 komentarzy:

  1. Ja od paru lat mogę wyłącznie pastę Elmex używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę. Podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że skuteczna, choć ja unikam past z fluorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaś wolę mocno miętowe pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej paście :) Moim faworytem jest Ecodenta, czarna pasta wybielająca :) Na co dzień jednak używam własnoręcznie robionej i sprawdza się genialnie <3 Pozwól że zostanę na dłużej :* Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk, jednak chyba zostanę przy swoich ulubieńcach...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie przepadam za tym uczuciem wodnistej pasty,ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D