środa, 28 listopada 2018

ZAPACH CISZY -KREM W PŁYNIE-KASZTANOWIEC

Witajcie!
Trwałość i estetyczny wygląd makijażu nie polega tylko na dobrym podkładzie,czy bazie. Baza moim zdaniem nawet nie jest konieczna gdy odpowiednio dbamy o naszą cerę . By jej nawilżenie było odpowiednie.Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu polskiej firmy ZAPACH CISZY która produkuje kosmetyki w 100% naturalne.Nadają się idealnie pod makijaż o czym wspomina nam producent.

Szklana buteleczka o pojemności 30ml. Szata graficzna prosta,nie krzykliwa. Bardzo fajna forma aplikacji jaką jest pipetka zapewnia nam więcej higieny podczas stosowania.Bardzo lubię to rozwiązanie gdyż możemy aplikować również odpowiednia ilość kremu.

Krem Kasztanowiec to jeden z dwóch dostępnych kremów tej firmy. Kasztanowiec jest przeznaczony głównie do cery naczyniowej. Jest to moja pierwsza styczność z kremem w takiej formie.Muszę przyznać że formuła ta od początku mnie zaciekawiła, przez co zdecydowałam się na zakup podczas licytacji na spotkaniu blogerek. Przed użyciem należy wstrząsnąć . Konsystencja pomimo że jest oleista jest bardzo lekka.Producent deklaruje że idealnie nadaje się pod makijaż gdyż nie pozostawia tłustego filmu. Jest to całkowita prawda. Krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie śladu. Ani tłustego ani lepkiego ;) duży plus za wchłanialność-nawet przy bardzo dużej ilości krem -momentalnie wszystko się wchłania.Mam wrażenie, że złagodził nieco moje zmiany trądzikowe. Nie jestem w stanie realnie ocenić jego wpływu na naczynka, jednak w składzie kosmetyku jest kilka składników działających wzmacniająco na naczynka.
Zakochałam się w jego zapachu. Jest słodko cytrusowy. Stosowanie go jest czystą przyjemnością :)

SKŁAD: Hydrolat Oczarowy, Hydrolat Różany, Olej z Pestek Winogron, Olej Makadamia, Owoc Kasztanowca, Ziele Skrzypu, Ziele Krwawnika, Witamina E, Olejek Cytrynowy, Olejek Grejpfrutowy, Kwas Cytrynowy, Benzoesan Sodu, Sorbinian Potasu
WIĘCEJ INFORMACJI >>>TUTAJ<<<

12 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś macerat z kasztanowca i używałam na naczynka. Ten "krem" mógłby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:) cena przystępna więc warto go wypróbować :)

      Usuń
  2. Świetny skład :) Chętnie poznałabym taki preparat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo fajnie i zaskoczyłam się trochę tym, jak szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez! patrząc na oleistą konsystencję bałam się że proces wchłaniania będzie znacznie dłuższy

      Usuń
  4. ale fajny skład, chętnie bym poznała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu mam na niego ochotę ale cały czas obawiam się oczaru wirginijskiego, który lubi mnie niestety uczulić, a tu tutaj mamy go nawet na pierwszym miejscu w składzie. Myślę, że i tak się na niego prędzej czy później skuszę :D Do cery naczyniowej polecam krem Kasztan Ekomania Lab. Jak na razie najlepszy jaki do tej pory stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D