wtorek, 6 listopada 2018

MOLIO CANDLE-RĘCZNIE ROBIONE ŚWIECE

Witajcie!
Czas jesieni kojarzy mi się z kubkiem kakao,kocykiem i dobrą książką. Takie wieczory lubię najbardziej! Oczywiście bez zapachowej świeczki w takie wieczory się nie obejdzie ! Nie tylko robi nastrojowy klimat ale również otula nas swym zapachem. Tym razem relaksuje się przy świeczkach od MOLIO  CANDLE










MOLIO CANDLE to ręcznie wykonane świece sojowe z dodatkiem olejków eterycznych lub zapachowych, zapakowane w piękne fikuśne słoiczki. W ofercie znajdziemy również zapachowe "podgrzewacze" Ilość zapachów jaki mamy do wyboru może doprowadzić o zawrót głowy : trawa cytrynowa,eukaliptus,zachwyt, na przeziębienie,mięta ogrodowa,ocean,skoszona trawa,mandarynka z chili,zimowy poranek,świąteczne ciasteczka i wiele wieeeeele innych! 
W moje łapki wpadł cudowny zapach "słodkiej jeżyny" ,zapakowany w słoiczek z nakrętką,obwiązany sznureczkiem z informacją o zapachu. Minimalizm w opakowaniu mnie zachwyca! prosto a bardzo ładnie.


Już po odkręceniu słoiczka otula nas zapach jeżyn. i nie jest to zapach sztuczny. Otula nas woń jeżyn zrywanych prosto z krzaczka . Aż ma się ochote nimi zajadać ;)Po odpaleniu zapach staje się jeszcze intensywniejszy i obiega całe pomieszczenie.co wprawia nas w lepsze samopoczucie i pozwala delektować się chwilą relaksu przy książce. Zapach nie staje się męczący ani duszący,nawet po dłuższej chwili jeżynka jest smakowita ;) 


Dla miłośników wosków, swieczek -polecam! Ja zapewne też jeszcze nie jedną świeczkę MOLIO CANDLE wypróbuje :) 




12 komentarzy:

  1. Fajne są czasem takie ręcznie robione rzeczy :) Dodaję do obserwowanych, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, muszę sprawdzić ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka świeczka to świetna sprawa na jesienne wieczory :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ręcznie robione świece ale zawsze jest mi szkoda je palić

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, nie słyszałam o niej wcześniej, ale świeczki zapachowe uwielbiam ;) Szczególnie jesienią i właśnie mi uświadomiłaś, że muszę dobie jakąś sprawić, bo wszystkie otulające zapachy mi się skończyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam świeczki, świece, woski, wszystko co pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Zwłaszcza, że hand made :) Aż żal z nich korzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie pachnące świece, to pozycja obowiązkowa w jesienne wieczory. Uwielbiam <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam ręcznie robionej świeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D