czwartek, 23 grudnia 2021

WODA PERFUMOWANA-AMBRA

 Witajcie!
Od zawsze na punkcie perfum, wód perfumowanych, toaletowych miałam bzika. Był czas że zapach nawet dobierałam do nastroju! Teraz może nie jest aż tak ale jednak ciągle lubię mieć dużą ilość zapachów. Przecież tak kobieta jak i mężczyzna lubi ładnie pachnieć. potrafimy wydawać cały majątek by zapach był ładny jak i trwały! Dziś przychodzę z opcją za którą zapłacimy o wiele mniej a efekt otrzymamy prawie jak oryginał.



Dla tych którzy nie chcą zostawiać pół wypłaty z jeden flakonik perfum ,dobrym wyborem będzie zamiennik perfum. I właśnie dziś pod lupę biorę ,wody perfumowane AMBRA . W moje posiadanie wpadł numer 200 który jest zamiennikiem  L'EAU PAR KENZO 



Zacznijmy może od Nut

Głowa :zielony bez, mandarynka, trzcina, mięta i różowy pieprz

Serce:fiołek, pieprz, lilia wodna, biała brzoskwinia, zwartnica i róża

Bazawanilia, cedr i białe piżmo



Porównując zapach z oryginałem jest on bardzo zbliżony jak nie identyczny. Zapach jest mocny, intensywny. dla mnie raczej świetnie nadaje się na letnie wieczory ,lub też na jesienno-zimowe dni.  Ze względu na pieprz który wyczuwalnie dodaje tu pazura dla mnie byłyby zbyt ciężkie na upalne letnie dni.



Bardzo zaskoczyła mnie trwałość tych zamienników :) Z tym również mogę konkurować z oryginałem gdyż zapach na ubraniu utrzymuje się nawet 2-3 dni.  Przy każdym ruchu perfum jakby się uaktywnia otulając nas swoimi nutami.



Ambra jest świetną opcją zamienników. Trwałość zapachów, prostota flakonika, i przede wszystkim cena! kochani za taki zamiennik zapłacimy mniej niż 20 zł;) Wiem że przetestuje nie jeden wariant jaki ma s swojej ofercie firma. Bardzo ciekawi mnie również zapach BLACK OPIUM który jest ostatnio moim ulubieńcem, Jak również zamiennik PURE XS które już parę lat temu skradło mi serce 

FIRMIE BARDZO DZIEKUJE ZA WSPARCIE NASZEGO SPOTKANIA . A WAS ODSYŁAM NA STRONĘ PRODUCENTA!!

STRONA PRODUCENTA


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić ten jak i wiele innych z oferty firmy :)

      Usuń
  2. Trwałość to coś, co mnie bardzo mocno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również! tym bardziej gdy mogę zapłacić kilka złotych zamiast kilkaset ;)

      Usuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D