niedziela, 19 grudnia 2021

SPONSORZY MIKOŁAJKOWEGO SPOTKANIA W TARNOWIE

 Witajcie! 
Przychodzę ż postem który powinien już dawno się pojawić ale niestety musiałam czekać aż dotrze do mnie paczuszka. Nie byłam wstanie zabrać się ze wszystkim do busa ;) Pomimo że i tak troszkę ponad stan zabrałam to na szczęście kierowca nie zostawił mnie na parkingu ;)Nie będę dłużej przedłużać i pokażę jakie wspaniałości przywiozłam :)


Jako że Evi była główną organizatorką to właśnie od jej sponsorów zacznę:


1) Od FEMINUM dostałyśmy żel pełnowartościowy oraz próbki. Z firmą spotkałam się nie raz i tym bardziej mnie cieszą te produkty . 

STRONA PRODUCENTA



2) OD MANY MORNINGS - dostałyśmy fikuśne skarpetki nie do pary ;) Nadeszły czasy że nawet gdy zaspany ubierzesz dwie różne skarpetki-nikt nie będzie się na Ciebie dziwnie patrzeć gdyż jest to teraz w modzie :) 

STRONA PRODUCENTA



3)FARMA ILUZJI-udało mi się wylosować zaproszenie dla 4 osób! Cieszę się że data ważności jest długa gdyż liczę że uda mi się będąc na urlopie w Polsce wykorzystać go z siostrą i jej dzieciakami . Jeżeli przez wirusa nie uda mi się dotrzeć wykorzysta go sama siostra wraz z rodziną ! bardzo dziękuję firmie za wsparcie spotkania! przyczyni się to do kolejnych wspomnień ;)

STRONA PRODUCENTA



4)EASY TOYS-firma która wywołała nie małe rumieńce gdy zobaczyłam paczuszkę ;) Idealny prezent dla par  na urozmaicenie łóżkowych figlów ;) Bardzo dziękuję firmie za taki prezent :)

STRONA PRODUCENTA



 5)Od ikonsultantka dostałyśmy również coś co każda z kobiet lubi 

STRONA PRODUCENTA



6)POLNY WARKOCZ podarował nam piękny zestaw naturalnych kosmetyków. już nie mogę doczekać się testowania ich! 

STRONA PRODUCENTA



7)OD PERFUMY ALTERNATYWNE dostałyśmy odpowiedniki pięknych francuskich perfum. Jak wiecie to perfum nigdy za wiele! zawsze miałam bzika na ich punkcie i tak też zostało do dziś

STRONA PRODUCENTA



8)WYDAWNICTWO LITERACKIE podarowało nam super książkę/poradnik o oszczędzaniu czy też o zarządzaniu swoimi finansami. książka doczekała się już swojej recenzji o >>>TUTAJ<<<

STRONA PRODUCENTA



9)CHOCOANTTE podarowało nam kakao które miało umilić nam pogaduchy na spotkaniu Naturalne kakao smakuje całkiem inaczej niż to które kupimy w sklepie ;)

STRONA PRODUCENTA





10)OD MAROKO SKLEP otrzymałyśmy pięknie zapakowany zestaw w którym między innymi jest mój ukochany olej arganowy, czy też glinka ,czarne mydło już dawno temu skradło moje serce :)

STRONA PRODUCENTA



11)Bezy to coś co nigdy nie wychodzi mi gdy robie je sama....zawsze jest z nimi coś nie tak...dlatego cieszy mnie prezent od MAKOROGOWO. Dokupie tylko dodatki i będzie pyszny deser na niedzielne popołudnie :)

STRONA PRODUCENTA



12)Od KOSZULKOWO dostałyśmy piękny kubek który każdego dnia będzie nam napisem mówił "dzień dobry" 

STRONA PRODUCENTA



13) CYRULICY sprawiło że namawiam ukochanego do zapuszczania brodu! Tyle wspaniałych produktów dla naszych panów!!

STRONA PRODUCENTA



14)SÓŁ BOCHEŃSKA jest mi bardzo dobrze znana i bardzo ją lubie! dlatego też gdy zobaczyłam tą sól uśmiech pojawił się sam .warianty zapachów sprawiają że każdy znajdzie coś dla siebie 

STRONA PRODUCENTA

15)Od PRÓSZYŃSKI i S-KA dostałam książkę której tytuł bardzo mnie zaciekawił. Właśnie tego bym chciała czasami....po prostu zostawić świat za sobą ;)

STRONA PRODUCENTA



16)Od ADRIAN który kocha wszystkie kobiety dostałam piękne wzory rajstop, co prawda rajstopy używam raz na rok gdyż nie lubię spódniczek i sukienek....tak te wzory sprawiły że mam już plan :D

STRONA PRODUCENTA



17)NATJUN obdarował nas sokami, dżemami oraz herbatkami!! właśnie pisząc dla was ten post testuję herbatkę i powiem -AH!!! a reszta w recenzji;)

STRONA PRODUCENTA




18)YESTETICS to firma z którą spotykam się pierwszy raz.A  to aż dziwne gdyż mają super asortyment naturalnych kosmetyków. Już widzę kilka produktów które niebawem będą moje!! 

STRONA PRODUCENTA



19)TERMY SZAFLARY-każda z nas dostała dwuosobowe zaproszenie dla dwóch osób. niestety ze względów że mieszkam w niemczech a termin jest dość krótki bilet przekazałam siostrze która ma zdać mi szczegółową relację z wyjazdu ;)

STRONA PRODUCENTA



20)3DOM również zadbało o to by w zimowe zimne wieczory oddać się przyjemności czytania :)

STRONA PRODUCENTA



21)BŁYSK zadbał o to by pobudzić nasze zmysły węchu jak i zadbał o naszą skórę aloesowym cudem!

STRONA PRODUCENTA



22)Od HIGIENIX dostałam coś co ma sprawić że sprzątanie będzie łatwiejsze i mniej chemiczne.

STRONA PRODUCENTA



23)WOODEN PUZZLE. To jest strzał w dziesiątkę. to coś co zawsze uwielbiałam. Sprawiało że się relaksowałam i miło spędzałam czas. Wzory ze zwierzakami to dodatkowy plus :)

STRONA PRODUCENTA



24)DAYENU to firma która poza kosmetykami wysłała gry dla najmłodszych.

STRONA PRODUCENTA




25)OLEJE Z BALQIS. Podarowało nam oleje kokosowe... powiedzmy szczerze kto ich nie uwielbia?! uwielbiam!!!!\

STRONA PRODUCENTA



26)TIANDE to firma która wsparła nasze spotkanie 3 krotnie :) i to samymi wspaniałościami!

STRONA PRODUCENTA



27)OTO KSIĄŻKA. Podarowała książkę która miała być o gotowaniu a przyszło...."NOWE ŻYCIE" Nie jest to do końca moja tematyka....już po przeczytaniu tyłu książki gdzie pisze  że swego czasu wierzono że kobieta jest swego rodzaju inkubatorem który w ogóle nie współtworzy dziecka ...jakoś mam niechęć do tej książki....po prostu to nie moja tematyka. Na ten temat mam swoje zdanie ;)

STRONA PRODUCENTA



28)Od EKOZUZU otrzymałyśmy sporo produktów do makijażu w pięknych opakowaniach-moje niestety nie przetrwało drogi polska-Niemcy pocztą polska;)

STRONA PRODUCENTA



29)od EMPIRE PHARMA dostałyśmy coś dla naszych włosów. OJJJ jak to pachnie!!!gdy wąchałam to na myśl nasuwa się zapach lata ale reszta w recenzji ;)

STRONA PRODUCENTA



30)MŁYNOMAG podarowało nam coś co przyda się na czas świąt...aż 5 kilo mąki! przyda się do wypieków świątecznych.

STRONA PRODUCENTA



31)Od OZONELLA dostałyśmy super produktu na bazie ozonowej oliwy. ich działania bardzo mnie ciekawią :)

STRONA PRODUCENTA



PRODUKTY TYLKO NA LOSOWANIE: DOBRY DIETETYK



Każda z Nas tym razem miała pomóc w organizacji. Teraz pokażę czym ja wzbogaciłam nasze spotkanie:

1)Majunto podarowało nam tyle wspaniałości! torby na zakupy, serduszka kosteczki i wiele innych wspaniałości.

STRONA PRODUCENTA




2)TYMOFARM podarował coś idealnego dla mnie. Naturalne preparaty dbające o naszą tarczyce,włosy i paznokcie. Pomimo że tarczycy już nie mam to problem z włosami ze względu na to mam duży. również z hormonami jest cięzko....może ta firma w tym pomoże?;)

STRONA PRODUCENTA



3)sklep MINERWA dostałyśmy coś co zawsze jest na czasie-żele antybakteryjne, oraz coś czego nigdy nie jest za wiele-polerki i pilniki! 

STRONA PRODUCENTA

Sklep CHEMIA DOMOWA otrzymałyśmy preparat do dezynfekcji powierzchni 

STRONA PRODUCENTA


4)OVIUM podarowało nam płatek wielorazowy do demakijażu. miałam raz styczność z tą firmą i wiem już że ten płatek jest super!

STRONA PRODUCENTA



5)SHEFOOT podarowało nam bardzo dużo produktów które zadbają o nasze dłonie i stopy. Bardzo cieszę się z kremów gdyż w mojej pracy dłonie są wiecznie przesuszone....dodatkowo problemy z egzemą...

STRONA PRODUCENTA



6)Od GREEN MADAM dostałyśmy maseczki które na pewno będą idealne na wieczór spa! :)

STRONA PRODUCENTA



7)JADWIGA podarowała nam takie wspaniałości że aż ah! słodki peeling do ciała . Znalazło się również coś nie coś z malin ;)

STRONA PRODUCENTA



8)LAZZEL PERFUMS podarował nam perfumy oraz mgiełkę . jak ta mgiełka pachnie to AH!!!

STRONA PRODUCENTA



9)DEMONELLA-krem SAMO DOBRO. krem który poza tym co czyni dla naszej skóry to zyski z jego sprzedaży sprawiają jeszcze większe dobro wspierając kobiety które doznają przemocy!!

STRONA PRODUCENTA



10)i znów pojawia się TIANDE które wsparło mnie by umilić nasze spotkanie. 

STRONA PRODUCENTA




11)Firma TIKOFI to tak moja firma jak i Evi.....ja rozmowy zaczęłam ona skończyła . także to nasz wspólny sponsor ;) Dostałyśmy kawę ziarnistą z czego bardzo się cieszę gdyż tylko taką piję ostatnio. oraz herbatę!! to również mnie cieszy gdyż ostatnio piję jej bardzo dużo!

STRONA PRODUCENTA



12)CHWAŚCIARNIA podarowała nam zestaw małego chemika;) czyli maskę do włosów którą muszę zrobić sobie sama:)

STRONA PRODUCENTA



13)PILOMAX podarował nam próbki szamponów jak i odżywek oraz produkt pełnowartościowy na losowanie i....trafił on do mnie ;)

STRONA PRODUCENTA


14)BIOMEDSKIN podarowało jedno serum które ostatnio miało swoją premierę!! 

STRONA PRODUCENTA




Paczuszki które przyniosła ze sobą Kasia :)

1)Swierszczyk-podarował coś co sprawi radość u tych najmłodszych . Będzie to testował najmłodszy syn mojej siostry:)

STRONA PRODUCENTA



2)Muszynianka podarowała coś co na tą porę roku się przyda! parasolkę! również znajdziemy w paczuszce między innymi ręczniki:)

STRONA PRODUCENTA



3)AMKI SNACK umilały nasze rozmowy na spotkaniu

STRONA PRODUCENTA



4)Sylveco również wsparło nas płynem micelarnym jak i dużą ilością próbek

STRONA PRODUCENTA



5)SPLAT zadbało o nasze zęby . Już samo patrzenie na te pasty kusi rozpoczęcie testowania :)

STRONA PRODUCENTA



6)FOR LIFE& MADAGA podarowało nam zestaw próbek.

STRONA PRODUCENTA



7)GREEN ACTIV podarowało mi mydło kuchenne - zapach cebuli ,ryb, czosnku przestaje być straszny!

STRONA PRODUCENTA



8) KUKARTKA przypomina nam by nie zapominać o innych....By kogoś uszczęśliwić wysyłając kartkę czy też robiąc drobny prezent :)

STRONA PRODUCENTA



9)JEWELCANDLE podarowało nam piękną świecę z biżuterią w środku. Ah sam zapach świecy jeszcze przed odpaleniem skradł serce!

STRONA PRODUCENTA


10)JEDWABIŚCIE podarowało nam rękawicę do peelingu która nie dawno miała swoją premierę!!

STRONA PRODUCENTA



11)I tu również pojawia się TIANDE! z całkiem innymi produktami! 

STRONA PRODUCENTA



12)CANDY BIKE-podarowało nam zestaw wat cukrowych o których czytałyście już w ostatnim poście. jednym słowem PYCHOTA!

STRONA PRODUCENTA



13)LAQ podarowało pięknie zapakowany zestaw kosmetyków. Już samo odkręcenie ich ściska za serducho! Niestety ze względów na brak miejsca pudełeczko zostało w Polsce :(

STRONA PRODUCENTA



14)ASTRA SŁODYCZE podarowała nam całą masę lizaków!!! ahhhh ile radości dla najmłodszych!

STRONA PRODUCENTA



15)VITA LIBERATA dostałyśmy miniaturki produktów 

STRONA PRODUCENTA


16)Od SZYDEŁKOWA PASJONATKA dostałam cudne fikuśne skarpetki . Myślę że jak na miarę szyte dla syna mojej siostry!  :)

STRONA PRODUCENTA



FIRMY KTORE PODAROWAŁY KODY RABATOWE : A'LE FIGLE KOSMETYKI ALA

PRODUKTY NA LOSOWANIE:GMINA JASŁO, HURYSA.PL , FEBERLIC , NIEZIEMSKIE CIASTECZKA , 



PACZUSZKI jakie przywiozła Monia:

1) Kosmetyki Oriflame- STRONA PRODUCENTA



2)Piekarnia Cukiernia PUTKA zadbało o nasze kolejne śniadanie- STRONA PRODUCENTA



Paczuszka Ani:



Dziękuję firmą za wsparcie naszego spotkania! Jest tu tyle wspaniałości że testy chciałoby się rozpocząć wszystkiego na raz !! :)A Was zachęcam do obserwacji bloga oraz instagrama gdyż same widzicie że testowania będzie sporo!





11 komentarzy:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D