piątek, 17 grudnia 2021

WATA CUKROWA OD CANDY BIKE

 Witajcie!
co kojarzy nam się z dzieciństwem?? taki smak o którym do dziś jak pomyślimy to myśli wracają o kilkanaście lat wstecz....Zawsze gdy szłam z mamą do parku prosiłam w myślach by był pan z maszyną do robienia waty! zawsze mnie to zachwycało jak z cukru powstaje taka wata niczym puch! to nic że nim skończyłam ją jeść mama staczała nie jedną walkę z pszczołą czy też osą...nie pamiętam co to było ale wiem że chciało mi dobrać się do waty!



Paczuszka od CANDY BIKE spowodowała że na chwile me myśli powędrowały do tych lat. lat gdzie wata była jedna....bez smaków kolorów dodatków....taka zwykła wata a jednak tyle radości! Z upływem lat wszystko poszło do przodu-nawet wata się zmieniła. I nie powiem że na złe-o nie nie. Jak otwarłam paczuszkę i zobaczyłam te smaki....jakie było moje zdziwienie że są takie waty! Jednak przyznam szczerze że ja spróbowałam jedną a resztę podarowałam komuś komu chciałam dać odrobine swego dzieciństwa. Na instagramie widzieliście reakcje z Nim z uniboxa :) 



NIe martwcie się nie przychodzę do Was z pustymi słowami! relacja została mi zdana z najdrobniejszymi szczegółami z pozostałych smaków ;) Na Instagramie na relacji którą widzieliście ,młody człowiek miał okazję próbować pierwszy raz watę. i jak początkowo się jej bał tak potem gdy siostra zagniatała kulki zaczęła mu smakować!



Z relacji mojej jak i mojej siostry i młodzieńca mogę powiedzieć że pomimo że wydawałoby się że dodając do waty smaków będzie ona smakować chemicznie....nic bardziej mylnego! W watach od CANDY BIKE  nie ma chemii. smakuje ona jak wata otaczająca dany smak...tak jakby jedno przegryzać drugim. Dodatkowo fakt że wata ta jest ręcznie robiona -jeszcze bardziej przemawia na plus :) 



Nie znam osoby która nie lubi waty...no po prostu nie ma takiej ...a jeżeli jest niech pierwsza rzuci kamieniem;) jest to fajny prezent dla najmłodszych którzy poza zajadaniem się watą ,to  z plastikowych pojemniczków budują sobie wieżę (co widać na zdjęciach) tak i prezent dla troszkę starszych...ba! nawet dużo starszych bo ja watę do dziś uwielbiam! 



CANDY BIKE w swojej ofercie ma kreator smaków, co jest również bardzo fajną opcją. Nie jest  tak jak bywa to w wielu firmach że to firma narzuca nam smaki w boxie. My sami tworzymy swój wymarzony box ,i robimy go >>>TUTAJ<<< Fajną możliwością są również boxy które poza watą posiadają całą masę innych słodyczy, i to nie tylko z polski bo posiadają słodycze z wielu innych krajów-tak jak i Niemiec w których obecnie przebywam :) takie zestawy możecie znaleźć o >>>TUTAJ<<< Jako że święta się zbliżają to dzięki uprzejmości firmy dla naszych obserwatorów mamy rabat -10% . wystarczy że podacie hasło :mikołajkiblogerek21.  Zapewniam że każda osoba będzie zadowolona, ten smak dzieciństwa jak i pięknie zapakowany box....tak!!!




Bardzo dziękuję firmie za wsparcie naszego spotkania! a Was informuję również że jest to moja niezależna opinia ! :) Również przepraszam za brak perfekcyjnych zdjęć ale ....po otwarciu boxa młodzieniec już nie pozwolił ich zrobić ;)Próby zabrania chociażby jednego pojemniczka kończyły się awanturą a co dopiero 6 ;)

2 komentarze:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D