poniedziałek, 27 grudnia 2021

Puzzle od WOODEN nie tylko dla dzieci

Witajcie!
Zawsze lubiłam układać puzzle . Rozrywka ta jest dobra nie tylko dla dzieci, ale i dla Nas dorosłych również.  Ćwiczymy przy tym kondycję mózgu jak i rozwijamy wiele innych umiejętności. W moim mniemaniu układanie puzzli, uczy cierpliwości, uspakaja, jak również pomaga w nauce pokonywania trudności. Każdy również może znaleźć tematykę odpowiednią dla siebie, zwierzęta, natura, postacie z bajek czy też filmów.



Na spotkaniu dostałyśmy od WOODEN.CITY puzzle które dla mnie są całkowitą nowością. Puzzle drewniane. Na początku byłam dosyć sceptycznie nastawiona gdyż puzzle składały się jedynie z 150 elementów. Pochopnie wywnioskowałam  że ułożenie ich zajmie mi maxymalnie godzinkę . 






Swoją przygodę z układaniem puzzli zawsze zaczynam od ułożenia ramy, tzn segreguję puzzle, i te od ramy oddzielam od reszty. i tu zaczęły się już pierwsze schody gdyż puzzle WOODEN.CITY jak się okazało mają kształty niestandardowe. Wiele elementów z krawędziami okazywały się w ogóle nie od ramy.Tak Jak na przykład zwierzęta które są w układance. Papugi, struś, lew, ,Lisek. Wszystkie te zwierzęta i wiele innych tworzy część naszej układanki. Bardzo spodobał mi się ten pomysł



dzięki niestandardowym kształtom i wielkością układanka która miała mi zająć max godzinkę, zajęła mi cały wieczór! I już jestem pewna że zamówię wzór 600 elementów oraz 1000 :D Puzzle składające się ze 150 elementów sprawiły mi większą radość niż moment gdy kończę puzzle standardowe 1000 el.




Jak sam producent ostrzega, puzzle są nieodpowiednie dla dzieci poniżej 8 roku życia. Nasz obrazek składa się z wielu malusieńkich elementów . tak małych że ja miałam problem ze złapaniem ich i połączeniem przy dłuższych paznokciach 



Przy układaniu puzzli WOODEN.CITY proces kojarzenia, oraz stymulowanie wyobraźni działa na najwyższych obrotach. W moim przypadku jest to dobre ćwiczenie również na uspokojenie drżących dłoni, gdyż łączenie ze sobą elementów również nie należy tu do najłatwiejszych i należy robić to z precyzją co do milimetra. Końcowy efekt natomiast jest tak zachwycający że idealnie wpasuję się jako dekoracja ściany w domu :)


14 komentarzy:

  1. Jakie fajne puzzle. Nie widziałam jeszcze takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez pierwszy raz się spotkałam ale już wiem że będę mieć całą kolekcje:D

      Usuń
  2. Piękne te puzzle, niesamowite i takie wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Nie tylko fajnie się układa ale również potem super ozdoba:D

      Usuń
  3. jakie niespotykane te puzzle:D super wyglądają tak iście magicznie z taką formą obrazka jaki się wyłania po ułożeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie ma tu nudnego prostokąta, jest super kształt, super rozrywka,super ozdoba

      Usuń
  4. Ciekawe kształty i kolory :) Fajny pomysł na długie wieczory, kiedy nie ma co robić.
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że puzzle robią wrażenie i są piękne! Bardzo chciałabym takie ułożyć i weszłam na stronę producenta. Wzory kuszą, ceny też, bo są w sumie dość dobre :D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Ja już w planach mam całą ścianę w tych puzzlach :D

      Usuń
  6. Fajne, lubię takie nietypowe puzzle :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D