poniedziałek, 20 grudnia 2021

GREEN ACTIV EKO ANYZOWE MYDŁO KUCHENNE

 Witajcie!
tak ja jak i mój partner lubimy w kuchni eksperymentować. Wyrazistość smaków jest dla nas bardzo ważna w potrawach.. Ryby to coś co uwielbiamy pod każdą postacią....Marynowane, duszone, pieczone, smażone....każde! Również podstawą w kuchni do wielu potraw jest czosnek, czy też cebula....Niestety to wszystko pozostawia tak na naszych dłoniach jak i kuchennych narzędziach nieprzyjemny zapach....



I tu z pomocą przychodzi nam GREEN ACTIV wraz ze swoim ECO ANYŻOWYM MYDŁEM. Pierwszy plus jaki tu się należy to że skład oparty na naturalnych składnikach, które mają działanie również antybakteryjne  Jest to dla mnie bardzo ważne gdyż zmagam się z egzemą na dłoniach. Niestety bardzo łatwo podrażnić moją skórę.



W mydle tym znajdziemy olejki eteryczne z paczuli które bardzo dobrze działają na moją egzemę gdyż mają działanie między innymi zapalne, również działają przeciwgrzybiczo ,oraz odkażająco. Jest również kwas mlekowy który ma podobne działanie. Fajnym dodatkiem jest kwas szikimowy który dopełnia całość i wygładza naszą skórę oraz ją nawilża. i oczywiście jest również olejek eteryczny z anyżu.



Zapach jest specyficzny, taki typowy zapach anyżu. Osoby które nie są zwolennikami tego zapachu mogą nie być zadowolone . Chociaż patrząc na działanie to nawet zapach nie przeszkadza. Konsystencja również przypadła mi do gustu. Nie jest to mydło z tych wodnistych uciekających między palcami. Bardzo fajnie że opakowanie posiada również pompkę dzięki czemu w kuchni z brudnymi dłońmi nie musimy się siłować z wydobywaniem zawartości. Pojemność  500ml.wystarczy nam na dłuuugi czas gdyż mydełko jest bardzo treściwe i wystarczy jedna pompka do umycia, domycia dłoni.



A jak to jest z tym nieprzyjemnym zapachem??jest....cudownie albo i lepiej.! Teraz nawet po "ostrym" eksperymentowaniu zarówno nasze dłonie jak i sprzęty kuchenne zostają bez  "śladu smrodu" . Radzi sobie świetnie zarówno z rybą ,jak i czosnkiem i cebulą. zawsze również drażnił mnie zapach dłoni po obieraniu ziemniaków-z tym mydełkiem już nie jest mi to straszne. Jestem palaczem....i pomimo że producent o tym nie wspomina to również radzi sobie ze smrodem palacza. Bardzo duży plus za względu że produkt w pełni jest biodegradowalny i przyjazny środowisku.! Jak i wegański-wspominałam o tym już??;)




POLECAM! Cena również nie jest zbyt wysoka gdyż waha się między 10-25zł także myślę że patrząc na wydajność i skuteczność oraz na naturalność-warto!






7 komentarzy:

  1. Wow, chyba się skuszę na ten produkt. Bardzo mnie zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz! Coś idealnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu bardzo kuszący produkt rzekłabym idealny dla mnie:D muszę się za nim rozejrzeć oj muszę:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego nie miałam, ale używam mydła kuchennego z Faberlic, które ma właśnie za zadanie niwelować nieprzyjemne zapachy. Sprawdza się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z feberlic ja nie znam 🤔jak wykończę ta butelkę to wyproboje ;)

      Usuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D