piątek, 24 grudnia 2021

JEWEL CANDLA -ICONIC

 Witajcie!
Czas jesienno zimowy nie wyobrażam sobie by w moim domu zabrakło wosków i świec. Wieczór z dobrą muzyką pod kocykiem z herbatką i książką dopełnia idealnie zapach który otula cały dom. A gdyby tak świecę połączyć dodatkowo z biżuterią? no powiedzmy szczerze....każda kobieta kocha biżuterię ;)



Firma pozwoliła nam wybrać sobie samym jaką świeczkę chcemy otrzymać na spotkaniu blogerek. Jest to spory plus gdyż uniknęliśmy w ten sposób problemu z zapachem który mógłby nam nie przypaść do gustu. Mój wybór padł na wersję ICONIC z kolekcji Premium . Już sam wygląd sugeruje że to świeczka wysokiej klasy ;) grube szkło w którym świeca została ukryta jak również srebrna  szata graficzna- delikatna a zarazem elegancka. Całość dopełnia piękna srebrna kokarda.



Zaraz po otwarciu świecy wiedziałam że wybór ten był strzałem w dziesiątkę! Nuty kwiatowe tak uwielbiane przeze mnie jeszcze przed odpaleniem świecy otuliły moje zmysły. Zapach tak intensywny ,że rozważałam w ogóle nie odpalać świecy by zapach ten trwał bez końca. Wyraziście wyczuwamy tu zapach jaśminu oraz gardenii jest to duet idealny . Daje to świeżość i lekkość zapachu. W te zimne ponure dni świeca swym zapachem pozwala myślą powędrować do czasów lata, czasu urlopu. Beztroski czas ,gdzie wszystko jest takie łatwe. Piknik na łące gdzie otacza nas ogrom kwiatów...czy wyjazd na plaże i beztroskie chlapanie się wodą....Tak to wszystko kryję w sobie świeca!





Dodatkowym plusem jest fakt że możemy tak bujać w obłokach aż 120h. gdyż tyle wypala się świeca o pojemności 1050g. My oddajemy się marzeniom a świeca w tym czasie rozchodzi się po całym mieszkaniu. Zapach jest tak przyjemny że nie nudzi nas swoimi nutami. często bywam zmęczona jakimś zapachem. W tym przypadku gaszę by została ze mną na dłużej.



Ale poza zapachem mamy jeszcze biżuterie! Podczas zakupu świecy do wyboru mamy :bransoletkę ,naszyjnik, kolczyki ,czy też pierścionek. Mój wybór padł na bransoletkę. Wybór był trafny gdyż trafiła mi się bransoletka bardzo delikatną z czterolistną koniczynką gdzie jeden płatek wypełniony jest kamieniem SVAROVSKIEGO. Czyni ją tą delikatną a zarazem bardzo elegancką. Pomimo że chętnie ubrałabym ją każdego dnia jednak łańcuszek jest dosyć cieniutki przez co w mojej pracy mogłaby nie przetrwać jednego dnia.



Świeca od JEWELCANDLE będzie idealna na prezent . Zapewniam że każdy będzie zadowolony-mówię oczywiście tu o kobietach ;) Świeca ta dopasuje się do każdego wnętrza, duży wybór sprawia że na pewno znajdziemy odpowiedni wariant zapachowy dla każdego . A dodatkowa niespodzianka jaką jest biżuteria dopełnia całość.


STRONA PRODUCENTA

5 komentarzy:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D