wtorek, 28 grudnia 2021

Adrian kocha wszystkie kobiety

 Witajcie!
Jestem z kobiet które rajstopy używają może z 5-6 razy w roku. Jako nastolatka więcej czasu przechodziłam w spódniczkach, sukienkach...Jakoś z czasem mi to minęło . Teraz strój taki ubiorę dosłownie parę razy w roku- albo i wcale. 



Bardzo chcę podziękować firmie ADRIAN za podarowanie na nasze spotkanie tak wiele pięknych wzorów! Motywując mnie by w któryś piękny dzień z wygodnych legginsów przeskoczyć na coś co pozwoli przetestować rajstopy;) Dostałam aż 4 piękne wzory ! 




Najbardziej Spodobały mi się rajstopy czarne w panterkę. Już mam pomysł z czym je połączę:). Jako że one wydają się odrobinkę grubsze od pozostałych to zrobię to pewnie jeszcze przed końcem zimy. Pozostałe wzory wydają się bardzo cieniutkie ,przez co ich użycie zostawię gdy temperatura się zwiększy. 





W ofercie firmy znajdziecie wielki wybór wzorów, takich na ślub, bardziej subtelnych czy też dla odważniejszych. Poza rajstopami spory wybór znajdziecie również w pończochach, czy też skarpetkach/podkolanówkach. I jako że czasy mamy jakie mamy .....to również tu możecie kupić ciekawych wzorów maseczki ;)

6 komentarzy:

  1. Ja noszę sporo rajstop, bo uwielbiam sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj też bym chciała polubić się z rajstopami :D

      Usuń
  2. Sexy :) Oj spódniczki ;p mam kilka wspomnień ;p w których jestem ty i ja ;p ( Boże jak to brzmi ) haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D cicho to było dawno....jak too się wtedy było pięknym i młodym:D

      Usuń
  3. Lubię właśnie takie nietypowe rajstopy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D