piątek, 29 sierpnia 2014

Zapachy dzieciństwa

Ostatnie zakupy udały mi się zapachowo tak że od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa:) pięknego beztroskiego dzieciństwa:)

To może po kolei ;) zaczełam od kąpieli z :

Original Source, Raspberry & Vanilla Milk Bath Foam (Malinowo - waniliowy płyn do kąpieli):

OPIS PRODUKTU:

 Połączenie dojrzałych, soczystych malin ze słodką nutą mleczka waniliowego zamknięte w płynie do kąpieli Original Source Raspberry & Vanilla Milk zamieni Twoją wannę w oazę przyjemności. 

 
Cena: 10zł / 500ml

MOJA OPINIA:Płyn zamknięty jest w plastikowej,przeźroczystej butelce i dużym otworem co jest plusem bo widzimy ile jest płynu i nie ma problemy z jego wydobyciem.Po odkręceniu poczułam pierwsze co-zapach dzieciństwa.....Mi nasunął sie od razu zapach chupa chups;) Zapach cudowny-zniewalający.I tu sie pojawia ALE!!! niestety zapach jest owszem zniewalający ale tylko w butelce:/ po dodaniu go do kąpieli zapach zanika.....cały czar pryska i przemienia sie w rozczarowanie.......Uwielbiam aromatyczne kąpiele.....I po kąpieli lubię czuć na sobie zapach żelu czy też płynu do kąpieli....a tu ????czułam się jakbym kąpała się w samej wodzie bez żadnego dodatku :/W dużej mierze zapach  zasądza też czy kupię coś ponownie.....Kolejnym minusem jest to że słabo się pieni jak na płyn do kąpieli.......musiałam go wspomóc rękoma.Ale dużego plusa dostaje za  to że nie wysuszył mi skóry i nie uczulił a wręcz miałam wrażenie ze skóra jest gładsza, ładnie nawilżona:)

 

Jeżeli chodzi o konsystencje to jest fajna,idealna jak na płyn:) nie jest zbyt gęsta, ale też nie przelewa się między palcami;) O kolorze nie muszę pisać bo widać na zdjęciu;) 


 

 

Kolejna jest maska   Bielenda, Skin Clinic Professional, super power mezo maska, w hydroplastycznym płacie 3D na twarz, Anti-age, 10g

OPIS PRODUKTU: 

 Skin Clinic Professional to zaawansowana linia profesjonalnych, mocno skoncentrowanych preparatów Anti-Age do pielęgnacji twarzy, których udowodniona skuteczność wynika z innowacyjnych, specjalnie opracowanych receptur inspirowanych medycyną estetyczną oraz wysokiego stężenia składników aktywnych używanych w profesjonalnych zabiegach w gabinetach kosmetycznych. Aktywna maska nawilżająca w hydroplastycznym płacie 3D idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy. Skutecznie podnosi jakość skóry - poprawia jej jędrność, elastyczność, nawilżenie, strukturę oraz koloryt. Redukuje zmarszczki, skutecznie zapobiega powstawaniu nowych, doskonale wygładza, zmniejsza zaczerwienienia, dodaje skórze blasku. Mocno skoncentrowana maska zawiera maksymalną dawkę 100% koncentratu kwasu hialuronowego, jedną z najmocniejszych substancji nawilżających - dzięki czemu silnie i wyjątkowo długotrwale nawilża skórę, przeciwdziałając powstawaniu zmarszczek oraz skutecznie koi naskórek np. po zabiegach medycyny estetycznej. Biomimetyczne peptydy pobudzają produkcję nowego kolagenu, odżywiają, ujędrniają i rewitalizują skórę, poprawiają jej strukturę i sprężystość, zapobiegają wiotczeniu. Kwas mlekowy silnie nawilża, normalizuje procesy złuszczania naskórka. Stymuluję produkcję ceramidów w skórze, których brak powoduje powstawanie zmarszczek - skóra starzeje się szybciej. Efekt: skóra wygląda na młodszą – jest doskonale nawilżona, gładka, jędrna, pełna blasku, aksamitna w dotyku – po prostu ładniejsza. Cera sucha i wrażliwa jest mocniejsza i ukojona, podrażnienia zredukowane.

MOJA OPINIA:maska jest bezzapachowa, kształt idealnie dopasowany do twarzy.Maska jest dobrze nasączona-wytrzymuje 15 min bez wyschnięcia;) Po założeniu jej czuć jak przyjemnie ściąga skórę. Skóra po niej jest tak jak obiecuje producent:nawilżona ,odżywiona, zaczerwienia skóry są jakby mniejsze. I skóra naprawdę nabiera blasku-nawet po ciężkim,męczącym dniu.W dotyku staje się aksamitna i efekt utrzymuje się ok 2 dni(dziś już czuję że aksamit znika;)Co do zmarszczek to cięzko mi stwierdzić ponieważ jeszcze ich nie mam;)

CENA ok 7-9zł 

 

 

 

A teraz kolej na: Szafirowy peeling + Regenerująca maska-serum do rąk PERFECTA SPA

OPIS PRODUKTU:

 Wygładzający peeling na bazie sproszkowanego szafiru, ciekłej parafiny, masła ze skórki pomarańczowej, gliceryny i alantoiny. Złuszcza zrogowaciałe komórki naskórka, działa łagodząco i nawilżająco. Tworzy na powierzchni skóry warstwę natłuszczającą. 

  Regenerująca maska-serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry dłoni na bazie arniki górskiej, ciekłej parafiny, olejku jojoba, alantoiny i gliceryny. Nawilża, zmiękcza skórę, koi i przyspiesza naprawę mikrouszkodzeń naskórka. Tworzy na dłoniach tzw. 'niewidzialne rękawiczki', zabezpieczając przed utratą wody. 

CENA:3-6 zł 

MOJA OPINIA:Zestaw składa się z dwóch saszetek o pojemności 6ml.Na początku nie wierzyłam w skuteczność peelingu bo najczęściej stosowałam gruboziarnisty a ten był drobniutki,ledwo wyczuwalny....Byłam w szoku że zadziałało! Dłonie są delikatnie wygładzone i nawilżone :) A zapach:?:?no właśnie- kolejny przenoszący mnie w czasy dzieciństwa:) Mi przypomina zapach pasty do zębów dla dzieci albo gumy orbit dla dzieci, jest dość intensywny i dość długo utrzymuje się na dłoniach.Maska dość szubko się wchłania,chociaż w 1 min się nie wyrabia;) u mnie potrwało to ok 2,30 min.dłonie po tym były idealnie nawilżone ,gładkie i pachnące Orbitką;) 

a wszystko dopełniłam lakierem LOVELY BALTIC SAND

Jest to lakier który po wyschnięciu daje efekt jakby pazurki były posypane kolorowym piaskiem:) dużym plusem jest to że wystarcza jedna warstwa i duży,gruby pędzelek.


DOSTĘPNY :Rossmann
CENA: ok 8 zł
 Nawet Lori się spodobał:)

 

 

 

 

 ale jak powiedziałam jej że do jej sierści niebieski lakier nie pasuje -obdarzyła mnie takim spojrzeniem;)



 

 

Jakie są wasze kosmetyki przypominające zapachy dzieciństwa:?:?

 

3 komentarze:

  1. Moim kosmetykiem przypominającym dzieciństwo jest czekoladowy żel pod prysznic :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i mnie zabieg dla dłoni Perfecty przypomina zapachem gumę orbit ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D