wtorek, 19 sierpnia 2014

współpraca

http://bezrobotniepracujaca.blog.pl/files/2014/08/images2.jpgChętnie nawiąże współprace, z firmami. W zamian oferując szczerą opinie na temat testowanego produktu wraz ze zdjęciami, jak również baner w etykiecie współpraca. Mój blog nie będzie kończył się tylko opiniami ale również konkursami, czy też posty sponsorowane wchodzą w grę. Kategoria testowanych produktów nie ma znaczenia,lubię nowości i lubię stać na wysokości powierzonego mi zadania.
z góry dziękuje za powierzone mi zaufanie.
Mój adres e-mail: kaska29-29@wp.pl

                                                       


                                                           ZAUFALI MI:





Twoje koszulki z własnym nadrukiem


1 komentarz:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D