czwartek, 28 sierpnia 2014

Liebster Blog Award -NOMINACJA:)

Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.
Ja zostałam nominowana przez :   http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com/    za co jej baaardzo dziękuję:) 
 
 1. Skąd pomysł na bloga?
lubię wyrażać swoje opinie,  i  lubię jak je ktoś słucha-czyta. I tak rodził sie pomału pomysł w głowie a czemu nie spróbować założyć bloga???? 
 2. Twój ulubiony zwierzak? 
to ciężkie pytanie bo zwierzęta uwielbiam ogólnie.... ale takie naj naj  to chyba od 7 miesięcy kot
 3. Od kiedy prowadzisz bloga ? 
od baaardzo niedawna bo od 19 sierpnia;)
 4. Twoje ulubione zajęcie?
spacery w dobrym towarzystwie:)
 5. Czy lubisz seriale? 
tak, ale częsciej nie oglądam niż oglądam z powodu braku czasu
 6. Ulubiona pora roku ? 
Zdecydowanie lato
 7. Co sądzisz o portalach społecznościowych takich jak Facebook czy Nasza Klasa ? 
jestem do nich neutralnie nastawiona,mogą być ale równie dobrze gdyby ich nie było to nic by się nie stało,choc jest to fajna opcja odnalezienia znajomych z przed lat
 8. Co sądzisz na temat wypełniania płatnych ankiet przez internet ? 
szczerze powiedziawszy jeszcze takich nie wypełniałam
 9. Jaki jest Twój ulubiony sklep internetowy ? 
 jak zamawiam to jest to allegro lub  http://kosmetis.pl/ chyba że na innej stronie znajdę bardziej interesującą ofertę
10. Czy często robisz zakupy przez internet ? 
nie bardzo.....raczej wole coś zobaczyć na żywo....chyba że są możliwości zamówienia próbek
11. Wyraź swoją opinię na temat takich nominacji. 
fajna zabawa:) jak najbardziej się mi podobają:):)

na pytania odpowiedziałam i teraz pora na moją nominację:):) tak więc nominuję:
 
A teraz kolej na moje pytania:)
 
1:Co daje ci prowadzenie bloga?
2:Ulubiony film?
3:strój-na elegancko czy raczej sportowo???
4: ulubiony zapach perfum??
5:walałabyś być niewidzialna czy czytać w myślach???
6: ulubiony lakier do paznokci?
7:Jakbyś opisała siebie w 3 słowach???
8:ulubiony kwiat??
9ulubiony kosmetyk do ciała? mleczko,balsam?olejek?jaki?
10.Jak długo prowadzisz bloga???
11:co daje ci najwięce motywacji do pisania nowych notek????
 
11 pytań jest :)życzę miłej zabawy przy odpowiadaniu:)
 

 

2 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi. Zapraszam do mnie
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odpowiedzi :)
    życzę powodzenia w prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D