sobota, 23 sierpnia 2014

KREM BB OD GARNIERA Beauty Balm Prefector



OD PRODUCENTA:
Kobiety oczekują różnych rezultatów od produktów, przeznaczonych do pielęgnacji skóry twarzy: chcą nawilżać, ujednolicać i rozjaśniać cerę, ukrywać niedoskonałości, maskować cienie, zmniejszać widoczność zmarszczek. Uzyskanie widocznego rezultatu na każdy problem skóry wymagało do tej pory stosowania kilku produktów oraz poświęcania temu dużej ilości czasu.
Aby odpowiedzieć na potrzeby kobiet Garnier wprowadza BB Krem Beauty Balm Perfector.
1 PRODUKT, 5 KORZYŚCI
BB Krem Beauty Balm Perfector oferuje każdej kobiecie pielęgnację nowej generacji, która jednym gestem odpowiada na 5 potrzeb skóry.

  • Nawilża 24h
  • Wyrównuje koloryt
  • Koryguje niedoskonałości
  • Rozświetla
  • Ochrona UVA/UVB - SPF 15
 CENA:18-20zł/50ml




MOJA OPINIA: Widziałam go paręnaście razy w sklepach ale......zawsze jakoś omijałam......przechodziłam obok.....No i żałuję- bo tyle szukałam czegoś do swojej suchej twarzy a miałam to na wyciągnięcie ręki:)


Podkład jest w fajnej tubce zamykany w sposób "klik" co zapewnia ze nie otworzy się w kosmetyczce podczas podróży i nie wyleje na wszystkie kosmetyki.Konsystencje ma lekko płynną dzięki czemu idealnie się rozprowadza, nie zostawiając żadnych grudek ani plam.Już niewielka jego ilość wystarcza,co powoduję ze wystarcza na dłużej.Skóra jest po nim nawilżona,rozświetlona i w sposób delikatny maskuje niedoskonałości. na skórze utrzymuje się dość długo,nie wysusza skóry tylko pomału delikatnie się w nią wchłania-dzięki czemu nie zostawia plam jak to lubią mieć niektóre podkłady.Nawet po ciężkiej nocy wyglądamy na wypoczęte,odprężone i zadowolone-co jest duuużym plusem. Sprawdza się nawet w upalne dni-nie rozpływa się:)

A czy w waszych kosmetyczkach on już zawitał:?:?:?jeżeli nie to warto  spróbować:)

2 komentarze:

  1. Nie lubię nakładać na twarz zbyt wiele, więc zdecydowałam się na krem BB i wcale tego nie żałuje, często można go znaleźć w cenie promocyjnej, jest wydajny,matuje i wyrównuje kolor cery,fajna konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz w 100% rację:) też nie lubię mieć dużo na twarzy a w szczególności ,,maski" sekret ładnego makijażu to delikatny makijaż

      Usuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D