wtorek, 19 sierpnia 2014

Avon, Planet Spa, Krem do rąk z minerałami z Morza Martwego.




DSC02254                 
                                                              hej;)
 chciałam podzielić się z wami opinią na temat kremu który dostałam w prezencie. Z Avonu rzadko korzystam ale seria Planet spa miło mnie zaskakuję:) Miałam już z tego Balsam do ciała i również byłam zadowolona:)Zacznę od tubki:  kremik zamknięty jest w miękkim matowym plastiku, kolorystycznie nawiązuje do minerałów z Morza martwego:). Kolorystycznie sam krem też nie jest jak wszystkie inne kremy, krem jest szary, tak jakby był brudny. Jeżeli chodzi o zapach…….. tu jestem w 100% na tak:! zapach utrzymuje się na rękach baaardzo długo-w moim przypadku jest to dużym plusem jako u osoby palącej, nawet po zapaleniu papierosa czuć bardziej krem niż dym papierosowy.Zapach jest idealny na lato , jest energetyczny,orzeźwiający,świeży.
DSC02255Konsystencję nie ma bardzo rzadką, ale jest mimo to baaardzo wydajny i bardzo fajnie się wchłania, pozostawiając ręce nawilżone i delikatną warstwą ochronną,ale nie jest ona ani uciążliwa ani nie daje poczucia tłustych rąk.Już nie wielka ilość kremu daje sobie rade z wysuszonymi szorstkimi dłońmi:)
Cena/pojemność- ok 17zł/75m      Dostępność:avon
A wy???? kożystałyści już z tej serii:? jaka jest wasza opinia na jej temat???










2 komentarze:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D