wtorek, 19 sierpnia 2014

bezpłatne próbki tkanin:)


fabrics_sampler.bg

hej:) ostatnio potrzebowałam materiał do obszycia poduszek- a jako że za bardzo nie mam czasu do chodzenia po sklepach i dobierania materiału, zaczęłam myszkować w internecie. Oczywiście się nie zawiodłam:) -znalazłam stronkę z dużym wyborem tkanin, na której można zamówić 10 próbek. Jak dla mnie-rozwiązanie idealne…będą pięknie dostarczone do domu,będę mogła sobie porównać je z łóżkiem i dobrać który najbardziej pasuje:) Jeżeli tylko je przyślą to zdam opinie:) A tu daje stronkę dla tych co też nie mają czasu chodzić po sklepach , czy też nie lubią po nich chodzić:

  http://www.dekoria.pl/free_fabrics_samples/Bezplatne-probki-tkanin






1 komentarz:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D