sobota, 30 sierpnia 2014

ochronne mleczko do ciała GARNIER BODY

Hej dziewczyny:) dziś chciałam sie podzielić wami moją opinią  kosmetyku który zapewne większość z was już zna ale.....zszokował mnie!


 NAWILŻENIE &DNI, ochronne mleczko do ciała GARNIER BODY


OD PRODUCENTA:
 Jak długo Twoja skóra pozostaje nawilżona po aplikacji mleczka? Garnier dba o Ciebie z pielęgnacją: Nawilżenie 7 Dni Ochronne mleczko do ciała Dla ochrony przed przesuszeniem przez 7 dni w tygodniu** Lekka formuła wzbogacona w: L-Bifidus* Aktywny czynnik nawilżający zapobiegający wysuszaniu Inspirowany probiotykami znajdującymi się w jogurtach naturalnych L-Bifidus* wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Chroni ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak twarda woda, ogrzewanie, powodującymi nadmierne wysuszanie skóry. Ekstrakt z aloesu Dla potrzeby nawilżenia skóry normalnej Ta pustynna roślina jest w stanie przez wiele miesięcy przeżyć bez wody w bardzo suchym klimacie. Bogaty w witaminy i minerały aloes znany jest ze swoich właściwości odżywczych i łagodzących. Rezultat Natychmiast: skóra staje się bardziej miękka i gładka w dotyku**. Przez 24 godziny: skóra jest nawilżona***. Już po 7 dniach udowodniona skuteczność: zmniejszenie szorstkości: -42%, zmniejszone wysuszenie skóry: -37%, większa sprężystość skóry: +34%****.
*Bifidus Lysate. ** Przy stosowaniu 2 razy dziennie przez 4 tygodnie. Test konsumencki na grupie 51 osób, 5 tygodni. *** Test instrumentalny na grupie 24 kobiet. **** Pomiar kliniczny po tygodniu stosowania produktu przeprowadzony na grupie 40 kobiet.

skład:

Skład: Aqua/Water, Glycerin, Alcohol Denat., Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Cetaryl Alcohol, Elaeisguineensis Oil/Palm Oil, Aloe Barbadensis/Aloe Barbadensis Leaf Juice, Benzyl Salicylate, Bifida Ferement Lysate, Caprylyl Glycol, Carbomer, Citral, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Linalool, Palmitic Acid.


Moja opinia:


To jest mleczko wprost stworzone dla osób nerwowych-takich jak ja;) Jestem zbyt nerwowa żeby czekać aż balsam mi się wchłonie. Uwielbiam kosmetyki które szybko się wchłaniają ale zostawiają skórę miękką,nawilżoną i pachnącą.widziałam go nie raz już w sklepach ale zawsze stawiałam na jakieś "wynalazkowe nowości". A tu rozwiązanie miałam na wyciągnięcie ręki.Zapach ma w moim guście- świeży, orzeźwiający, i przede wszystkim dość długo utrzymujący się na ciele. W zapachu czuć chyba przewagę ogórka niż aloesu.  Konsystencji nie ma zbyt gęstej ale dzięki temu z łatwością się go rozprowadza.Jego kolejnym plusem jest wydajność-jest baaaardzo wydajny. Niewielka ilość wystarcza żeby poradził sobie z suchą skórą.Po dłuższym stosowaniu widać jak kondycja skóry się poprawia-przy regularnym stosowaniu skóra staje się miękka,odżywiona i zregenerowana.  Jeszcze mnie nigdy nie podrażnił, co ma wieeelkiego plusa za to. jedynie cenowo jest dość drogi bo ok 20zł za 250ml.ale patrząc na wydajność to cena nie jest wcale tak wysoka. zdarzają  się też promocje ,w największej promocji udało mi się go kupić za 9,50zł:)

A wy???znacie go już:?:?

9 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie mleczka z garniera ,obsecnie uzywam wto w czerwonej butelce
    masz ochote na wspolna obserwacje, bedzie mi milo
    ps moge prosic o klik w tym poscie jesli to nie problem
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  2. znam i jestem zachwycona!


    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!
    (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale bardzo mni zaciekawiło
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatna opinia :)

    Obserwuję :) Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za komentarze oraz obserwacje :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam już tego kosmetyku, naprawdę jest dobry, skóra nie jest sucha lecz dobrze nawilżona :)
    pytałaś o wspólną obserwację ja już :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywam tego mleczka ;-)

    Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D