poniedziałek, 31 grudnia 2018

TRIND EXFOLIATING HAND SCRUB

Witajcie!
 TRIND Cosmetics to holenderska marka specjalizująca się w produktach do innowacyjnej i naturalnej pielęgnacji między innymi  paznokci,skórek jak i dłoni.Styczność z tą marką mam po raz pierwszy i chyba po raz ostatni. Nie wiem czy trafił do mnie jakiś trefny egzemplarz czy ten kosmetyk tak już ma.


INFORMACJE OD PRODUCENTA:
 TRIND Exfoliating Hand Scrub jest peelingiem złuszczającym zawierającym kryształki cukru, które usuwają stare komórki naskórka, pozostawiając skórę idealnie gładką. Jest to peeling z masłem shea, olejem z nasion słonecznika i wyciągiem z lotosu. Składniki te stymulują proces oczyszczania, uspakajają i relaksują skórę.


MOJA OPINIA:
Peeling zamknięty w tubce o pojemności 75ml. Nie wiem czy jest to normalne ale jeszcze przed otwarciem tubka była dosyć mocno wklęśnięta. Zapach przeciętny. Wyczuwalne są nuty masła shea,ale  zapach określiłabym jako plastikowy-sztuczny. . Przed użyciem należy wstrząsnąć gdyż wytrąca się olej z nasion słonecznika.W pierwszej chwili po wydobyciu scrub wydawał mi się naprawdę ok. Jest mocno gęsty, ma bardzo dużo drobinek cukru przez co wydawałoby się że spisze się super. 


Problem zaczyna się w chwili gdy chcemy już go zmyć. Drobinki bardzo szybko znikają a na dłoniach pozostaje biała maź-której zmycie graniczy z cudem. Spotykam się z taką sytuacją pierwszy raz. Nie jest to za sprawą daty gdyż pierwsze co sprawdziłam to właśnie datę .Miałam do niego trzy podejścia -na sucho,na mokro-próbowałam zmyć zarówno ciepłą jak i zimną wodą....ewidentnie coś tu nie gra.


Miałyście go?? Trafił mi się zepsuty egzemplarz czy u Was było tak samo?  

13 komentarzy:

  1. o! A ja mam do stóp i bardzo lubię ten peeling. Wszystkiego dobrego na 2019 rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam również miniaturkę kremu do rąk i sprawdza się super.

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji testować tego produktu ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystałam z tego peelingu. Znam tylko odżywki do paznokci tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam krem do rąk który spisuje siesuper :)

      Usuń
  4. U mnie żel do skórek i miniatura kremu do rąk spisuje się bardzo fajnie :)
    Może miałaś jakiś felerny egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Może dostało się powietrze czy coś i stąd taka sytuacja ....krem do rąk spisuje sie super ....

      Usuń
  5. Nie spotkałam się z taką sytuacją białej mazi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie :/ pierwszy raz mam taka sytuacje :/

      Usuń
  6. Nie znam marki. Jedyne co to problem ze zmyciem produktu przypomina mi jeden scrub z farmony na bazie parafiny, który też było bardzo ciężko zmyć...

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D