poniedziałek, 3 grudnia 2018

SILCARE -SENSUAL PERFUME HAND CREAM

Witajcie !
Z Firmy SILCARE miałam już wiele produktów. Zaczynając od lakierów do paznokci, poprzez balsam do Ciała i oliwkę do paznokci. Za każdym razem byłam zauroczona zapachem ich kosmetyków. Trafiał idealnie w mój gust! Z tym kremem nie jest inaczej -ale po kolei ;)


Plastikowa tubka z pompką to moja ulubiona forma aplikacji . podchodzę, naciskam-nie muszę niczego odkręcać,dotykać i zakręcać nakremowanymi rękoma .
Perfumowany krem do dłoni ma piękny kwiatowy, słodki zapach, z nutami kobiecymi,uwodzicielskimi. o Tych samych nutach wybieram perfumy. 


Z początku wyczuwalny jest piękny różany zapach wymieszany z łagodnymi nutami fiołka ,oraz konwalii. Następnie wyczuwamy nuty goryczki i orzeźwienia grapefruita jak i słodycz melona. W tym wszystkim przeplatają się jeszcze kwaskowate nuty cytrusów. Zapach któremu nie idzie się oprzeć !
Ze względu na intensywny zapach lubię go stosować po papierosku by zabić nieprzyjemny zapach na dłoniach . Krem ten radzi sobie z tym świetnie. 


Krem ma lekką, dosyć rzadką konsystencję.Bardzo fajnie się rozsmarowuję i szybko wchłania. Pozostawia po sobie delikatny tłusty film ale jest on prawie nie wyczuwalny,i bardzo szybko znika. Nawilżanie jednak nie jest wystarczające dla moich wymagających dłoni. Zmagam się z bardzo suchą skórą która z przesuszenia lubi wręcz pękać. Sam ten krem nie poradziłby sobie z tym. Po myciu naczyń ,rąk potrzebuję czegoś mocniejszego. Dla osób bez takich problemów krem fajnie się sprawdzi.

                                      


Kremik dostępny >>>TUTAJ<<<



6 komentarzy:

  1. Ja mam suchą skórę więc boję się, że by mi nie nawilżył odpowiednio skóry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam aż tak suchej skóry jak Ty więc u mnie by się chyba świetnie sprawdził, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię silnie perfumowanych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że działanie jest dosyć słabe. Obawiam się, że dla mojej wymagającej skóry będzie rozczarowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam ich produkty po zapoznaniu się z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D