poniedziałek, 17 grudnia 2018

REVOLUTION PRO HD AMPLIFIED 35 PALETTE

Witajcie!
Dla każdej z Nas makijaż jest czymś innym. Dla jednej podkreśleniem,dla innej upiększeniem, a dla kolejnej rzeczą zbyteczną. Dla mnie makijaż jest podkreśleniem,dodaniem sobie pewności siebie.Bardzo lubię eksperymentować z makijażem oczu. Na spotkaniu Blogerek podczas licytacji wypatrzyłam paletkę REVOLUTION PRO HD AMPLIFIED 35 PALETTE-EXHILARATE.Wiedziałam że musi być moja :D Cienie tej firmy znam i mają u mnie wysoką ocenę za pigmentację,trwałość jak i dobór kolorów.


Solidne plastikowe opakowanie z przeźroczystym przodem z napisem w kolorze ROSE GOLD ,połączona z lakierowaną czernią środka i tyłu dodaje jej niewątpliwie klasy jak i uroku. Zamykana tradycyjną metodą jaką jest zatrzask-żadnych magnezowych udziwnień. Paletkę otrzymujemy w dodatkowym kartoniku-jednak kartonik nie zakrywa przodu przez co od razu widzimy te piękne kolory które w sobie skrywa.


Paletka składa się z 35 różnych odcieni,możemy je podzielić na kilka kategorii:
-Matowe/mat z drobinkami-jasne odcienie w opakowaniu wyglądają na całkowicie matowe, jednak na skórze możemy wypatrzyć delikatnie satynowe wykończenie.
-Satynowe- które cieszą się naprawdę świetną pigmentacją.
-Perłowe
Pod względem kolorów chyba każda znajdzie coś dla siebie. Mamy tu beż,brąz, fiolet, róż,zieleń. Każdy z nich w dotyku jest mięciutki, i bardzo dobrze na pigmentowany. Praca z tą paletką to czysta przyjemność . 



1. THRILL   2.EXCITE    3. INTOXICATE   4.SENSATIONAL   5. ELECTRIFY
6.DELIGHT   7.ANIMATE   8.EXHILARATE   9.GALVANIZE   10.AWAKEN
11.INVIGORATE  12.VITALIZE   13.DYNAMITE   14.ACTIVATE  15.INFLUENCE
16.PROMPTED   17.PROVOKE   18.INSIGATE   19.HIGH SPIRITS   20.EXUBERANT
21.IMPRESSIBLE   22VIVACIOUS   23.FIRED UP   24.JOYOUS   25.ELATED
26.EAGER   27.FANATICAL   28.TANTALIZED   29.SENSE   30.PASSION
31.RELIEVE   32.MOMENTOUS   33.REJUVENATE   34.DESIRE   35.INTENSIFY


Paletka ta może doprowadzić nas o zawrót głowy. I dylemat co danego dnia będziemy miały na powiece. Jestem najbardziej zadowolona z takiej ilości odcieni różu jak i fioletu. Są to kolorki które najbardziej u siebie lubię. Dużym atutem jest ich trwałość, cienie wytrzymują cały dzień na powiece i się nie osypują podczas nakładania. 


Troszkę wyżej wspomniałam że cieniami się bardzo fajnie pracuje. Jak widzicie na swatche. każda z nas znajdzie w tej paletce coś dla siebie. są cienie które są delikatnie na pigmentowane-idealnie sprawdzą się do wykończenia makijażu, jak i cienie z bardzo mocną pigmentacją.


EXUBERANT. To kolor który skradł moje serce! piękny perłowy róż -wpadający w fiolet. Bardzo lubię taki odcień. 


INNE WARIANTY TEJ SERII :
COMMITMENT - przeważają chłodne odcienie fioletu, brązu, złota i miedzi o mieszanych wykończeniach,
DIRECTION - zawiera odcienie beżowe, bordowe, pomarańczowe, a także chłodnego złota i przygaszonego brązu o mieszanych wykończeniach,
DYNAMIC - posiada odcienie zarówno intensywnego, jak i przygaszonego fioletu, a także beżu, różu i chłodnego brązu o mieszanych wykończeniach,
INSPIRATION - zawiera wyłącznie matowe cienie w pomarańczowych, ceglastych, beżowych i brązowych tonacjach,
LUXE - przeważają cienie w nutach beżu, brązu, złota, różu oraz fioletu o mieszanych wykończeniach,
NEUTRALS COOL - zawiera wyłącznie matowe cienie w chłodnych tonach beżu, brązu, pomarańczu i fioletu,
NEUTRALS WARM - przeważają odcienie ciepłego beżu, brązu, złota, pomarańczu i fioletu o mieszanych wykończeniach.


SKŁAD;
MICA, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MAGNESIUM STEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, SILICA, POLYETHYLENE, DIMETHICONE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN. MAY CONTAIN: CL77891, CL77491, CL77492, CL77499, CL77510, CL77007, CL77742, CL15850, CL45410, CL42090, CL19140, CL15985, CL77288, CL16035.

30 komentarzy:

  1. Takie cienie to idealny prezent dla mojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten perłowy róż też bardzo mi się podoba, bardzo ładnie dobrane kolorki do palety :) Tak jak napisałaś każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Są jeszcze dwie paletki z tej serii które mocno mnie kuszą😁

      Usuń
  3. wow ale paleta, tyle można kombinacji zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jeszcze są umiejętności....to można cuda zmalować :)

      Usuń
    2. No właśnie: umiejętności- słowo klucz:)

      Usuń
    3. dokładnie. Ja mam paletki tylko troszkę mało umiejętności :D

      Usuń
  4. Nie wiem, jakoś mnie nie porywa ;) Zdecydowanie bardziej wolę mniejsze palety, np. czekoladki albo serię ReLoaded

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te mniejsze też są fajne. Ta mnie skusiła przez to że jest tu większość kolorków ktore używam . :)

      Usuń
  5. Lubię paletki z tej firmy. Ta do mnie przemawia. Piękne kolorki.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jets piękna! Jednak dla mnie kolorów jest za dużo, pewnie używałabym tylko kilku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapewne też uprę się na kilka ulubionych :D

      Usuń
  7. Jejuniu ile kolorów...ja bym tego nie zużyła chyba przez 10 lat:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory nie są złe:) myślę że każdy znajdzie swój odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kolorki to bym wykorzystała, prawie wszystkie z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam dylemat....ktory wybrać ...bo chcialabym wszystkie na raz 😂

      Usuń
  10. Z wielu kolorów bym nie skorzystała. Niby paleta różnorodna, ale jakoś mnie nie chwyta ze serce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolorki, zdecydowana większość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys bardzo chciałam sobie kupić ale zmieniłam zdanie . Bo jest to firma , która testuje na zwierzętach . Ale przyznaje kolorki maja ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D