niedziela, 13 stycznia 2019

ARGAN NATURALNE CZARNE MYDŁO MAROKAŃSKIE POD PRYSZNIC

Witajcie!
O czarnym mydle zapewne słyszała nie jedna z Was ,część z Was zapewne już go testowała.Jedni bardzo lubią inni nie przepadają .Do mnie ta buteleczka przybyła z jednego ze spotkań blogerek. Nie ukrywam że długo się do niego przekonywałam .



Skład żelu oparty jest na naturalnym czarnym mydle SAVON NOIR.Tradycyjna marokańska  metoda wytwarzania z czarnych oliwek oraz oleju oliwnego. Warto pamiętać by przed użyciem wstrząsnąć. Przy pierwszym podejściu do tego kosmetyku tego nie zrobiłam i polała się sama czarna woda. Dla tych którzy obawiają się że pół łazienki będzie ubrudzone na czarny kolor-spokojnie nic takiego nie ma miejsca. Mydełko to jest całkowicie niebarwiące.


Zapach jest istnie oliwkowy. Bardzo przyjemny,świeży ,naturalny zapach. Sam zapach sprawia że prysznic staje się o wiele przyjemniejszy. Barwa mydełka może być różna od ciemno zielonej po ciemno brązową-jest to uzależnione od stopnia dojrzałości oliwek.Mydełko to w kontakcie z wodą tworzy kremową delikatną pianę,która bezproblemowo rozprowadza się po skórze .


Czarne mydełko działa jak naturalny peeling enzymatyczny,w delikatny sposób złuszcza martwy naskórek, wspomaga detoksykację ,komórek. Mydełko to możemy stosować codziennie zarówno do całego ciała jak i do twarzy. Czarne mydło oczyszcza pory jak i reguluje wydzielanie sebum.


Jak przy zwykłych żelach się tego nie spodziewam tak przy mydełku tym skóra staję się wygładzona,zmiękczona,nawilżona(!!!) oraz dogłębnie odżywiona.Obecność oleju arganowego wpływa na złagodzenie podrażnień ,dba o nawilżenie jak i chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry.


Skóra po prysznicu staje się wyjątkowo gładka i miękka w dotyku . Warto wspomnieć również że SAVON NOIR jest bogaty w minerały takie jak : magnez,krzem,potas,wapń,żelazo, glin,miedź,lit,cynk. Króciutki przejrzysty skład jak i cena ok 20zł zachęcają do tego by chociaż raz sięgnąć. A może i wy się w nim zakochacie?? :)



STOSUJECIE CZARNE MYDŁO? LUBICIE?

32 komentarze:

  1. O! Zapisuję bo swego czasu szukałam dobrego czarnego mydła:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest świetne i cena przyjazna dla portfela :)

      Usuń
  2. Muszę go mieć! dopisuję do mojej lisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam. Zapraszam Cię na wpis z ostatnich zakupów na TRINY.PL studentkazarzadzania.blogsp... jak również na mój nowy blog lifestylowy wtrybieoffline.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jakby sprawdził się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować . Może i Twoje serce skradnie?:)

      Usuń
  5. Pierwszy raz czytam o tym kosmetyku, ale Twoja recenzja bardzo mnie zachęciła do wypróbowania go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałąm kiedyś z innej marki, mile wspominam. Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię, że długo się do niego przekonywałaś. Je pewnie też bym się długo zastanawiała zanim bym zastosowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam czarne mydło od Bani Agafii i uwielbiam go do dogłębnego oczyszczenia twarzy i skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować zastosować do skóry głowy bo tego jeszcze nie robiłam :)

      Usuń
  9. zdecydowanie muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czarne mydło miałam z Nacomi i chwaliłam sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy skład! Z taką formą mydła czarnego jeszcze się nie spotkałam, brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. O, nie znam, a zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... czytałam o nim ale jak dotąd nie miałam okazji próbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tym postem :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam takiego mydła . Ale widzę ze powinnam żałować bo ma świetny wpływ :) Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  16. serio, pierwszy raz slysze... ale ciekawa sprawa. lubie takie posty. posty, w ktorych dowiaduje sie czegos nowego, o produkcie, ktory jest orginalny :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie zaglądam do Ciebie. Zawsze masz jakieś nowości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem. Jeszcze nie miałam styczności z czarnym mydłem a w takiej postaci chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarne mydło jest rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D