sobota, 5 stycznia 2019

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

Witajcie!
Podkład ten w ekspresowym tempie stał się hitem blogosfery. Naczytałam się i nasłuchałam o nim bardzo wiele pochlebnych opinii.Na tyle mnie one zaciekawiły że sama zapragnęłam go mieć. W Polsce niestety półki świeciły pustką w jasnych kolorach gdyż rozchodził się jak świeże bułeczki . W końcu udało mi się go zdobyć . Czy faktycznie jest tak dobry czy mocno przereklamowany? 


Co mówi o Nim Producent??
 Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin.  Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!
Pojemność: 30 ml


MOJA OPINIA:
Opakowanie szklane,solidne prezentujące się surowo i minimalistycznie. Aplikatorem-pipetką możemy dozować odpowiednią ilość produktu na pokrycie całej twarzy . Bardzo lubię tą formę gdyż uważam ją za bardziej higieniczną . Formuła "Catrice HD Liquid Coverage FoundationJest mocno wodnista,wręcz lejąca. Jednak ze względu na mocno skoncentrowane pigmenty jest bardzo wydajna. Podkład doskonale stapia się ze skórą. Do aplikacji jednak polecam gąbeczkę. Przy użyciu pędzla czy też szczoteczki nie uzyskamy takiego efektu.Warto też pamiętać by nie nałożyć od razu grubej warstwy gdyż w bardzo szybkim czasie się zważy .  Plusem jest fakt że kosmetyk ten nie pozostawia smug. 


Kolejną rzeczą której nie da się pominąć jest doskonałe krycie które jesteśmy w stanie stopniować do pełnego.Wykończenie jest matowe i na mojej skórze wygląda ono dosyć sucho. Jednak przy pełnym makijażu -prześwietlaczem i bronzerem odczucie to zanika. Podkład ten występuje tylko w 4 odcieniach co uważam za jego spory minus.



Obecnie posiadam dwa jego odcienie 020 ROSE BEIGE . Który zakupiłam jako pierwszy. Niestety w okresie zimowym jest on dla mnie za ciemny. Dosyć mocno się utlenia i ciemnieje. Odcień 010 LIGHT BEIGE który jest najjaśniejszy bardzo fajnie dopasował się do mojej karnacji. Problem jednak będą miały osoby bardzo blade dla których nawet ten podkład będzie za ciemny. 


Podsumowując jest to podkład wart uwagi -jeżeli tylko dopasujecie do siebie odpowiedni odcień. Podkład bardzo ładnie wygląda na twarzy,wyrównuje koloryt,możemy zbudować spore krycie. Nie pozostawia smug.Kluczową rolę przy tym podkładzie odgrywa pielęgnacja twarzy jak i jego aplikacja. Przenosi się to na jego trwałość. 

MACIE TEN PODKŁAD?CO O NIM MYŚLICIE? 

9 komentarzy:

  1. Zawsze mówiłam, że kosmetyki Catrice nie pasują mi kolorystycznie, ale ostatnio dałam szansę korektorowi i okazało się, że jest całkiem ok ;) Może zainteresuję się i tym, już kultowym, podkładem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka ich produktów niestety jest uboga. Gdybym miała odrobine jaśniejszą cerę podkład ten już byłby dla mnie za ciemny

      Usuń
  2. Kupiłam go, bo wszyscy tak go zachwalali, niestety nie byłam zadowolona. Jednego dnia wyglądał na twarzy pięknie, a innego tragicznie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie znam jeszcze tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto to zmienić. Mają kosmetyki bardzo fajne i ceny przyjazne dla portfela :)

      Usuń
  4. Bardzo chwalony pokdład ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wzgledu chciałamcto właśnie sprawdzić :D

      Usuń
  5. Oj też naczytałam się o nim ochów i achów- sama jeszcze nie próbowałam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D