czwartek, 19 lipca 2018

DABUR / VATIKA BLACK SEED / krem do stylizacji z czarnuszką

Witajcie!
Zapewne większość z Was słyszała o zbawiennych właściwościach czarnuszki . Znana również pod nazwą "złoto faraonów" gdyż już wieki temu znana była z kojenia bólu , czy też gojenia ran. CZarnuszka nie zależnie w jakiej postaci występuje oleju, nasion,czy też wyciągi...ma korzystny wpływ na nasze zdrowie jak i urodę!Cechuje ją silne działanie antybakteryjne ,przeciwwirusowe, poprawia również kondycję naszej skóry jak i włosów.


INFORMACJE OD PRODUCENTA:



Krem do stylizacji włosów z czarnuszką i jeżyną skutecznie odżywia,wygładza, nawilża i chroni włosy przed działaniem czynników zewnętrznych. Czarnuszka znana była już w starożytnych kulturach.  Roślina ta korzystnie działa na wzmocnienie struktury włosów, świetnie nawilża i chroni włosy przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
Zawarte w kremie ekstrakty z kokosa, jeżyny i migdałów wspomagają regenerację włosów nadając im miękkość i blask.
Krem użyty przed myciem na suche włosy - odżywia i nawilża włosy, niewielka ilość użyta po myciu, na mokre włosy, chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych oraz pomaga w stylizacji.

Składniki: Aqua, Paraffinum Liquidum, Cocos Nucifera ( Coconut ) Oil, Propylene Glycol, Isohexadecane, Cyclomethicone, Cetyl Alcohol, Ceteareth-20, Parfum, Nigella Sativa ( Blackseed ) Extract, Rubus Fructicosus ( Blackberry ) Extract, Sorbitan Oleate, Prunus Amygdalus Dulcis ( Sweet Almond ) Oil, Carbomer, C10-30 Alkyl Acrylates, Phenyltrimethicone, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Panthenol, Disodium EDTA, BHT, Methylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77266 ( FD&C Black No. 2 )
MOJA OPINIA:
Moje włosy są mocno uparte! Nie idzie ich okiełznać! wystarczą 3 krople deszczu na polu i puszą się tak ze wyglądam jakby mnie kktoś pod 220 v podpiął . Szukam kosmetyku który bedzie na tyle silny że nawet deszcz go nie pokona .Na mojej drodze stanął krem z czarnuszki ! Wedle zaleceń producenta na mokre włosy nałożyć niewielką ilość. Ale że ja wiem lepiej to nałożyłam sporą ilość-co nie było dobrym posunięciem gdyż włosy stały się przetłuszczone, obciążone i takie -brzydkie.. Kolejny raz dobrałam już odpowiednią ilość i dzięki czemu byłam zachwycona działaniem. Włosy były w przyjemny sposób dociążone i nie puszące się . 
Krem o białym kolorze z gęstą ale jednocześnie delikatną konsystencją,Bez problemu rozprowadza się zarówno na mokrych jak i suchych wlosach,Co do zapachu....no jest Boski!czuć w nim delikatną słodycz jeżyny ale też białe wiosenne kwiaty. stosowany na mokre włosy zostaje z nami na długo!
Cena również przyjazna dla portfela gdyż kosztuje ok 15 zł . Z czystym sumieniem mogę polecić go każdemu z trudnymi ,upartymi włosami !

6 komentarzy:

  1. PRzy takim składzie wcale się nie dziwię, że przy zbytniej ilości takie efekty były :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka produktów tej marki, ale były albo bublami, albo przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarnuszkę uwielbiam jako przyprawę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię maski tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, do tej pory czarnuszkę tylko jadłam :D Fajnie, że pielęgnuje i stylizuje bo niestety większość produktów do stylizacji bardziej niszczą i wysuszają włosy (przynajmniej moje). Bardzo ciekawy blog! Bardzo moja tematyka także zostaję u Ciebie i czekam na dalsze posty :) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D