poniedziałek, 16 lipca 2018

Cztery pory roku-skoncentrowane masło do skórek i paznokci

Witajcie!
lubie mieć wymalowane paznokcie, Stosuje lakiery hybrydowe które zaoszczędzają mi sporo czasu gdyż nie trzeba zmieniać mani co 3-4 dni. Żeby jednak wszystko ładnie się prezentowało musimy zadbać rónież o nasze skórki . Tu na pomoc przyszło mi masełko jakie otrzymałam na spotkaniu blogerek.




Kilka słów od Producenta


Masło shea oraz olej ze słodkich migdałów wygładzają skórki paznokci, a witamina E i Fskutecznie je odżywiają, przywracając paznokciom zadbany wygląd.

Niewielką ilość produktu nakładamy na skórki paznokci, wmasowujemy i pozostawiamy do wchłonięcia. Stosujemy każdorazowo po zabiegu manicure i dodatkowo według potrzeb. Masło jest idealne również na pomalowane paznokcie.

Składaqua, butyrospermum parkii butter, glycerin, cetearyl alcohol, glyceryl stearante, peg-100 stearate, c12-15 alkyl benzoate, prunus amygdalus dulcis oil, dimethicone, glyceryl stearate se, stearic acid, palmitic acid, phenoxyethanol, hydroxypropyl starch phosphate, aliminium starch octenylsuccinate, parfum, zea mays oil, rosa moschata seed oil, tocopheryl acetate, methylparaben, ethylparaben, disodium edta, lecithin, tocopherol, ascorbyl palmitate, hydrogenated palm glycerides citrate, rosmarinus officinalis leaf extract, helianthus annuus oil, geraniol.


MOJA OPINIA:
Masełko znajduje się w sloiczku o pojemności 15 ml- wykonane z tworzywa sztucznego,Dzięki niewielkiej wielkości zawsze możemy mieć go przy sobie.  Masełko ma postać dosyć lekkiego białego kremu. A to co sprawiło że się w nim zakochałam to zapach! Zapach przypomina mi mieszaninę łąkowych kwiatów i innych roślin. Masło bardzo dobrze rozprowadza się na skórkach i paznokciach, szybko się wchłania. Nie jest oleiste ani tłuste.Przy regularnym stosowaniu widać sporą różnice zarówno w kondycji paznokcia jak i skórek. Dużym plusem jest to że możemy mieć wymalowane paznokcie i stosować masełko a mimo to jego działanie dociera do płytki paznokcia . W innym razie zapewne wylądowało by w koszu gdyż nie pamiętam kiedy ostatnio miałam nie wymalowane paznokcie. 


Biorąc pod uwagę działanie,cene (ok 7 zł) i wydajność mogę z czystym sumieniem polecić i ja sama zapewne jeszcze nie raz do niego wrócę .

6 komentarzy:

  1. miałam to masełko i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu się czaiłam na to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt :). Ja akurat rzadko sięgam po tego typu kosmetyki. U mnie zazwyczaj sprawdza się sam olej kokosowy lub to, czym akurat smakuję ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś chyba coś od nich miałam, ale to było dawno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, całkiem fajny kosmetyk - muszę go kiedyś wypatrzeć w drogerii:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D