wtorek, 18 stycznia 2022

YESTETICS MUS DO CIAŁA WEGAŃSKI

 Witajcie! 
Wczoraj poruszyłam temat przeniesienia SPA do domu i dziś dalej ta tematyka . Dziś coś co przyniesie przyda się po oczyszczeniu i masażu skóry. Firma YESTETICS była mi wcześniej nie znana. Dlatego tak cieszy mnie fakt że wsparła nasze spotkanie. Jest to firma która w swojej ofercie ma kosmetyki naturalne. Więc tym bardziej dziwne że to moje pierwsze spotkanie z tą firmą !



Na spotkaniu blogerek otrzymałam wegański MUS DO CIAŁA NABŁYSZCZAJĄCO -NAWILŻAJĄCY. Skromny słoiczek o pojemności 90ml, z szatą graficzną przyjemną dla oka utrzymaną w przewagą czarnego koloru. Konsystencja bardzo treściwa gęsta, ale w kontakcie z ciepłą skórą w momencie zmienia się w delikatny mus. Bazą musu jest masłoo shea  które regeneruje oraz odżywia naszą skórę.  Olej lniany   działaja regenerująco , nawilżająco oraz dba o utrzymanie równowagę wodno-tłuszczową Dodatkiem jest również witamina E która działa przeciwstarzeniowo. W składzie znajdziemy również olej z pestek malin który działa przeciwzapalnie, poprawia stan skóry, staje się ona miększa, oraz gładsza. Warto też wspomnieć tu o maśle kakaowym który zadba o opóźnienie starzenia się skóry, świetnie zregeneruje oraz wygładzi naszą skórę. 



Jest również coś co trzeba skomentować-mianowicie zapach!-na początku wyczuwalna wanilia łączy się za chwile z słodką stroną mandarynki, wspólnie maszerują otulając nasze zmysły, zaraz za nimi biegnie również kwaskowata nuta grejpfruta .Całość ta tworzy nie banalny zapach który mogłabym czuć bez końca. 



Warto wspomnieć tu że pomimo gęstej treściwej konsystencji wchłania się on niesłychanie szybko pozostawiając jakby warstwę ochronną. Jak już nie raz wspominałam moja skóra wymaga naprawdę mocnego nawilżenia, gdyż bardzo lubi się przesuszać. Mus ten spełnia moje wymagania w 100%. dostarcza nawilżenia jakiego wymagam, świetnie wygładza skórę i nadaje jej blasku. Również świetnie radzi sobie z przebarwieniami skóry , oraz nierównościami. Jest to produkt po który sięgnę jeszcze nie raz! 

STRONA PRODUCENTA

4 komentarze:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D