wtorek, 25 stycznia 2022

Lazell-Cały sekret tkwi w zapachu.

 Witajcie!
Ostatnio na moim blogu jest bardzo zapachowo. Ale dla mnie osobiście zapach to podkreślenie cech charakteru, dodanie tajemnicy, czy też odwagi . Jedni wybierają zapachy z pazurem, inni te delikatne, cytrusowe, czy też słodkie. U mnie zapach zawsze musi towarzyszyć zależnie od nastroju. Czasem sięgam po zapachy mocne, a czasem te które prawie są nie wyczuwalne. Lazzel Perfums Na nasze spotkanie przekazał produkty które mają poruszyć nasz zmysł węchu, swoimi nutami zapachowymi. 



W moje ręce wpadł zapach CAMELLIA FLAMENCO o pojemności 100ml. Masywny prostokątny flakonik. Który skrywa w sobie piękny zapach. Początkowo wyraźnie wyczuwamy paczulę która tańcuje razem z piżmem. Początkowe nuty te są dosyć mocne lecz przy tym tańcu oddalają się one a w ich miejsce pojawiają się fikuśne nuty kwiatu pomarańczy, dające zapachowi świeżości .Wszystko to dodatkowo otula słodkość Wanilii Co dopełnia całość. Wszystko to łączy się to w świeży ,uwodzicielski ale nie zobowiązujący zapach. Sprawdzi się super w dni kiedy założymy luźne ciuchy i na nogi trampki ,ale również świetnie dopasuje się do sukienki i butów na obcasie. Nie jest to zapach również tak słodki by przy wyższych temperaturach był męczący, także świetnie dopasuje się w letnie upalne temperatury. Warto tu wspomnieć również o trwałości zapachu który na długo pozostaje z nami. Na skórze wyczuwamy go jeszcze nawet po 8h a na odzieży jest z nami nawet kolejnego dnia. Cena również bardzo przyjemna dla portfela więc warto wypróbować. 



NUTY:

NUTY GŁOWY – osmathus, kwiat pomarańczy

NUTY SERCA – piżmo, bursztyn

NUTY BAZY – paczuli, wetiweria, wanilia




Drugi produkt jaki otrzymałam to mgiełka do ciała NIGHT BLOOM. I tu przepadłam do reszty! Ten zapach! Na prowadzeniu jest tu wanilia, bursztyn oraz odrobina cynamonu, gdzieś pomiędzy tym również pojawia się  róża, wraz z odrobiną kawy. Daje to słodką wyrazistą mieszankę . Jednak by nie była ona zbyt słodka zaraz wyłania się z ukrycia cytryna wraz z bergamotką , ze swoimi owocowymi kwaskowatymi nutami. cały łańcuch zapachowy zamyka tu jaśmin wraz z migdałami.   Całość tworzy słodki wyrazisty mocny zapach, idealnie sprawdzi się, na letniej randce zamiast perfum. Podkreśli on atmosferę, otuli i doda tajemniczości. Zapach który moim zdaniem pomoże nam  ograniczy zawstydzenie, ograniczy stres. Jest to zapach jakby go określić z tych "opiekuńczych" .Dla mnie zapach idealny przy gorszych dniach, jak i ten który odgania ode mnie stres po ciężkim dniu pracy. Nadmienię tu również o jego trwałości gdyż jak na mgiełkę jest bardzo trwały ,oraz wydajny. Parę godzin po spryskaniu ciała , jest on nadal wyraźnie wyczuwalny, Wiele mgiełek do ciała wysuszało moją skórę. Tu na szczęście nie ma tego problemu. Jest dla skóry niezwykle delikatna i jedyne co robi to otula zapachem. 




STRONA PRODUCENTA

2 komentarze:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D