środa, 19 stycznia 2022

SHEFOOT KOJĄCY ŻEL NA ZMĘCZONE NOGI I STOPY

 witajcie!
Często u mnie w pracy muszę sporo się na spacerować. I o ile zmęczenia nie odczuwam będąc w pracy o tyle ki8edy w końcu siądę z kubkiem herbaty to stopy jak i nogi przypominają o swoim istnieniu. Obuwie BHP również ma w tym swoje 3 grosze. Ciężkie niewygodne....wrrr... Gdy zobaczyłam ten żel byłam zachwycona bo wiedziałam że do testowania go przejdę bardzo szybko! Bardzo dziękuję firmie SHEFOOT za przekazanie produktów na nasze spotkanie, reszta produktów będzie się pojawiać w osobnych postach .



Tubka o pojemności 100ml dodatkowo zamknięta w kartoniku na którym znajdziemy wszystkie najpotrzebniejsze informację. Dodatkowo więcej informacji znajdziemy na dołączonej ulotce w środku . Mój wzrok pierwsze na czym się zatrzymał to na informacji że nie zawiera barwników , czy też parabenów. 



Lekka ale treściwa konsystencja o mentolowym zapachu.W składzie znajdziemy gliceryne która silnie nawilży nawet głębsze warstwy naskórka, Panthenol który złagodzi podrażnienie nawilży oraz zregeneruje naskórek. Coś co likwiduje obrzęki oraz uelastycznia ścianki naczyń krwionośnych to nic jak wyciąg z Kasztanowca.  Znajdziemy tu również coś na tak zwane "pajączki" oraz coś co usprawni krążenie -mianowicie mowa tu o DIOSMINIE .HESPERYDYNA działa przeciwzapalnie, oraz ochronnie na naczynia krwionośne. Oraz Menthol który rządzi w zapachu -daje uczucie świeżości łagodzi zmęczenie.




Poo nałożeniu kremu czujemy przyjemne mrowienie oraz ochłodę, świetnie uśmierza to ból jak i uczucie rwania. U mnie świetnie sprawdza nie przy zmianie pogody, gdy to nogi lubią "rwać". Zmagam się również "pajączkami".  Świętnie je neutralizuje, stają się mniej widoczne, i z obserwacji dochodzę do wniosku że nie powstają nowe. Żel jak obiecuje również producent dostarcza odpowiedniego nawilżenia. ŻŚel wchłania się bardzo szubko pozostawiając uczucie chłodu nawilżenia i cudownej ulgi .




STRONA PRODUCENTA

3 komentarze:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D