środa, 22 listopada 2017

ŻEL POD PRYSZNIC Z NATURALNYM PEELINGIEM Z MORELI- CIEN

Hej Kochane !

Kolejny letni zapach -morela. Kojarzy mi się z zapachem lata. Ze słoneczną pogodą, ogrodem i z pyszną morelą zerwaną prosto z drzewa. Takie owoce smakują najlepiej. Z własnego ogródka -bez oprysków, bez chemii. Sama słodycz. Stąd też padł wybór na peeling o tym zapachu. Co za rozczarowanie....nie lubię pisać negatywnych recenzji ale i takie czasem trzeba napisać...



 MOJA OPINIA:
Opakowanie bardzo wygodne, nie wyślizguje się z dłoni. Za 300ml płacimy ok 5zł. Opakowanie jest przeźroczyste dzięki czemu możemy kontrolować stopień zużycia.Co mnie urzekło? Przez opakowanie peeling wydaje się bardzo mocnym zdzierakiem. o sporej ilości zdzieraków. No właśnie-wydaje się. 


Konsystencja jest dosyć płynna,taka żelowa. Trzeba uważać żeby nie spłynął z ręki .  Ilość drobinek przerażająco mała...Patrząc na niego spodziewałam się naprawdę mocnego drapania.Podczas kąpieli nie wyczułam w ogóle żadnego starcia martwego naskórka..Po tym peelingu jedynie co człowiek odczuwa to bardzo tłusty film . 


Zapach?? i tu kolejna sprzeczność ....Podczas pierwszego użycia zastanawiałam się caałą kąpiel czym mi on pachnie-bo na pewno nie jest to ani morela ani pomarańcza -czyli ekstrakty które zawiera. 
Kąpiel zakończyłam a zapachu nadal nie umiałam sprecyzować. Zapytałam "specjalistę od zapachów" i stała się jasność-gruszka! W 100% pachnie niczym innym tylko gruszką. Ta sprzeczność akurat mi nie przeszkadza bo zapach jest bardzo przyjemny,nie drażniący nosa. Nie jest chemiczny.


INFORMACJE OD PRODUCENTA:

Peeling mi  krzywdy nie zrobił. Nie wysuszył, nie podrażnił.i jedynie za to jestem mu wdzięczna.
 Znacie go?Jakie są wasze wrażenia?


61 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga : https://kaarolkaa95.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go. Mam ochotę na wersję z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. looks interesting product!
    I am your new follower, hope you also follow me ,please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś też taki dylemat, żel miał być o innym zapachu a pachniał gruszką! :D niby taki popularny zapach a musiałam się nieźle natrudzić, żebym w końcu zgadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama bym chyba w życiu na to nie wpadła....ale jak mi powiedział o gruszce to dostałam oświecenia. taki znany zapach a tak ciężko mi było go sprecyzować...:D

      Usuń
  6. Ale fajny żel :)
    Wygląda wspaniale i z pewnością bym się chciała skusić.
    Muszę kiedyś wypróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza opakowaniem ja to nic w nim ciekawego nie widzę ;)

      Usuń
  7. No cóż małe rozczarowanie ;/ Szkoda tylko że zostawia film na skórze bo ja tego nie cierpię ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tłusty film? a tak fajnie się zapowiadał kiedy zaczęłam czytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba go mam w zapasach :D uwielbiam zapach gruszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest faktycznie bardzo przyjemnie gruszkowy :D

      Usuń
  10. Miałam inną wersję zapachową i u mnie nie było takiego uczucia ale jako zdzierak jest delikatny i to bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha noooo nawet nie wiem do czego porównać tą delikatność :D bo wszystko wydaje się przy nim za ostre ;)

      Usuń
  11. szkoda że słabo zdziera naskorek.. Osobiście polecam "Naturia" od Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanny zdzieraki bardzo lubię :) i chyba właśnie do nich wrócę ;)

      Usuń
  12. Oj to nei skusze się na niego, chociaż zapach gruszki kusi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi zapach kusi :D Ale dla mnie raczej nei byłby dobry ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo bo na zapachu jego dobroć się konczy....

      Usuń
  14. Ja mam ale z kapsułkami i z witaminą E i sobie zachwalam choć zapach nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel peelingujący, który nie peelinguje to jednak nie dla mnie;) Ale zapach z tego, co piszesz podobałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach kuszący, ale nie wiem czy chcę go mieć...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam nigdy tego żelu, jestem jednak fanką bardziej kremowych konsystencji :)
    Szkoda, że nie sprawdził się w roli peelingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardziej lubię kremowe konsystencje ;)

      Usuń
  18. Nie wszystkie kosmetyki są dobre, szkoda że ten wypadł tak słabo bo wygląda bardzo dobrze. Wygląd opakowania, wygląd produktu, cena wszystko zachęca a tu później takie rozczarowanie :/
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety....człowiek najczęściej kupuje oczami.....a potem w domu okazuje się totalny nie wypał :(
      Również cieplutko pozdrawiam <3

      Usuń
  19. Nie znam i raczej nie sięgnę ;) Ja za to kocham podobny produkt z BeBeauty ;) I tamten też pachnie gruszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda rewelacyjnie... ale na wyglądzie widzę się kończy;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. przy każdych zakupach kuszą mnie te żele od Cien. na pewno spróbuję jak wykończę moje zapasy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Tobie się spodoba.....ja się z nimi nie polubiłam ;)

      Usuń
  22. Powiem szczerze, że też myślałam, że drobinek jest więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za taką cenę to nie ma co się cudów spodziewać :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę również idzie dostać bardzo fajne żele, peelingi ;) które działają czasem lepiej niż te droższe ;)

      Usuń
  24. A myślałam już że to taki hit będzie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem ciekawa jak mi będzie służył, skusiłaś mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czym???nie myślałam że przy negatywnej recenzji mogę skusić :P

      Usuń
  26. Tłusty film + brak właściwości peelingujących skutecznie mnie zniechęcają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam zele o zapachu moreli:* chetnie wyprobuje:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D