sobota, 11 listopada 2017

FRESH JUICE-KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC

Hej Hej!

Niestety u mnie nie mogę liczyć na piękną złotą jesień . Szaro,zimno , wietrznie...Pogoda wprost zachęcająca do długich gorących kąpieli .Gdzie możemy się wygrzać i delektować umilaczami o pięknym zapachu .Wracając z pracy człowiek tylko marzy by wskoczyć do wanny i dać odrobinę relaksu ciału jak i duszy.Co zachęciło mnie do FRESH JUICE?? i czy się sprawdził??




 INFORMACJE OD PRODUCENTA:
Oczyszcza, tonizuje i odżywia skórę. Ekstrakt pitai, smoczego owocu, daje skórze energię, siłę i blask. Olej makadamii, australijskiego orzecha, pozostawia wrażenie przyjemnej aksamitności i komfortu. Kompleks witaminowy ujędrnia, chroni świeżość i młodość. Pełen energii aromat nastraja pozytywnie, dodaje sił, otacza piękną atmosferą australijskiej przyrody.


SKŁAD:  Aqua,,Sodium Laureth Sulfate,,Cocamidopropyl Betaine,,Sodium Chloride,Styrene/Acrylates Copolymer,Coco-Glucoside,Disodium LaurethSulfosuccinate,Cocamide DEA,Parfum,Sodium Cocoyl Glutamate,PEG-7 Glyceryl Cocoate,Citric Acid,Polyquaternium-67,Disodium EDTA,Holocereus Undatus Fruit Extract,Macadamia Integrifolia Seed Oil,Propylene Glycol,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Alcohol,Hamamelis Virginiana Distillate,Panthenol,Arnica Montana Flower Water,Niacinamide,Thiamine HCl,Tocopheryl Acetate,retinyl palmitate,Retinyl Acetate,Biotin,LacticAcid,Sodium Benzoate,Arachis Hypogaea Oil,Helianthus Annuus Seed Oil,Pantolac Tone,Tocopherol,Benzylalcohol,Methylchloroisothiazolinone,Limonene,Hexyl Cinnamal,Citronellol,CI 14720

MOJA OPINIA:
Do żelu zachęciła mnie cena-obecnie na promocji za 7 zł. Przyjemna dla oka grafika , i butelka o pojemności 500ml. Pomimo dużej pojemności buteleczka jest zgrabna i funkcjonalna , a zamknięcie na "klik" bardzo ułatwią sprawę.

Konsystencja żelu powinna być kremowa, ale do takiej jej trochę brakuje, konsystencja zwyczajna jak większości żeli . Nie jest jakoś bardzo rzadka -przez palce się nie przelewa. ALe jednak kremowość też się w nim znajdzie ... Mianowicie ten o to skromny żel pieni się niesamowicie.Tworzy gęstą kremową piankę-porównałabym ją do pianki go golenia. Jest jej naprawdę dużo-co dla mnie jest bardzo ważne.

Jeżeli chodzi o właściwości. To w bajki o tym co może uczynić żel nie wierze nadal. Żel ma myć ! a Nawilżenie ,Ujędrnienie ,i ochrone młodości wymagać od żelu??No prosze.....
Pomimo że żel już na drugim miejscu ma SLS- nie podrażnił,nie wysuszył ani nie powodował ściągnięcia skóry .

A teraz to co dla mnie najważniejsze- ZAPACH. Jest hmmmm taki nijaki -Niby jest ładny owocowy z nutami słodkości . Nie jest to zapach nachalny. delikatnie muska nasze zmysły. Można się przy nim zrelaksować. Ale nie rózni się on niczym od żeli typu Isana. Zapach nie utrzymuje się na skórze, co akurat mi nie przeszkadza gdyż po kąpieli nakładam balsam-i to jego zadaniem jest utrzymanie się na skórze .

Przygoda z tym żelem jest przyjemna , ale nie zrobił on u mnie efektu "woow" 
Oczywiście zdjęcia z modelką muszą być :D
Jakie żele u Was zajmują miejsce pierwsze??
 

36 komentarzy:

  1. Jaki żele u mnie zajmują pierwsze miejsce :) chyba żele balea - za cudowne zapachy
    dziękuję za odwiedziny u mnie. Ja również dołączam do grona obserwatorów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam napisać - masz super pomocnika do zdjęć :)

      Usuń
    2. aaaa bardzo dziękuję w imieniu Tosi :)

      Usuń
  2. Kupiłam kiedyś żel siostrze ale nie kremowy i o innym zapachu i trochę narzekała na niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak on wygląda! Żel pod prysznic na medal.
    Zapach na pewno ciekawy.
    Na pewno działa jak należy, choć nie jest to jakiś wielki hit.
    Trzeba wypróbować kiedyś.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły zwyczajny w działaniu-żadna rewelacja :)

      Usuń
  4. Chyba bym się na niego nie skusiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pół litra za 7 pln - to jest cena przyjazna dla portfela

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda fajnie zapach by mi się podobał też

    OdpowiedzUsuń
  7. Modelkę masz świetną - u mnie model ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest i model i modelka :D tyle ze model akurat spal😁

      Usuń
  8. pierwsze widzę taki żel.. :D ja też nie wymagam za wiele w tej kategorii :p a modelka piękna <3.

    obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kategoria ma dobrze myć -jak z tego się wywiązuje-jest dobrze :D
      Dziekuję w imieniu Tosi :D

      Usuń
  9. Jesli mam byx szczera to nie podoba ni sie jego sklad ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez nie do konca ....ale za ta cene nie wymagajmy cudow ;)

      Usuń
  10. Ja lubię intensywnie pachnące żele ;) Cena, owszem, przyjemna, ale w tym zakresie można też kupić całkiem fajne produkty myjące z Isany, albo BeBeauty, a one mają intensywniejsze zapachy ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana jest moim ulubiencem...faktycznie jej zapach jest intensywniejszy i cena tez zadawalajaca 😁

      Usuń
  11. Za taką cenę z wielką chęcią wypróbuję :) Kociak cudowny :D
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta cena przyciaga :)
      Bardzo dziekuje w imieniu Tosi :)

      Usuń
  12. Kremowe żele tej marki są niesamowite, kiedyś miałam jakiś z białą czekoladą i jeszcze inny z trawą cytrynową;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawialam sie nad ta trawa cytrynowa ....chyba kolejnym razem wpadnie w me rece

      Usuń
  13. Pierwszy raz widzę ten żel :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na pierwszym miejscu są żele z Balea a potem z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Balee i Isane ale przenieśli mi Rossmanna i wypróbowałam coś nowego ;)

      Usuń
  15. Ja bardzo lubię kremowe żele Dove :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D