poniedziałek, 7 listopada 2022

JADWIGA OLEJEK Z PESTEK MALIN

 Witajcie !
Dawniej po olejki sięgałam sporadycznie, teraz mam ich całą masę! jakiś czas temu skradły moje serce i testuję coraz to nowsze. Na spotkaniu blogerek również w moje ręce wpadły dwa olejki. Dziś skupimy się na tym od firmy JADWIGA.  Towarzyszą mi do wszystkiego ,przy pielęgnacji ciała, twarzy czy włosów. 



W pięknym prostym kartoniku przybył on, nie bardzo rzucający się w oczy, taki nieśmiały o pojemności 18ml. wpakowany w typową buteleczkę z pipetką. po otwarciu go na pewno nie czujemy malin, zapach jest typowy dla oliwy z oliwek. Ale to niczemu tu nie przeszkadza bo liczy się jego działanie, a jest ono spore! Olejek z pestek malin jest bogaty w omega-3 oraz omega-6 oraz przeciwutleniacze. olejek ten może posłużyć każdej cerze, więc osoby z przesuszającą się cerą czy też z tą przetłuszczającą się-bez obaw mogą po niego sięgnąć. Pierwsze co mnie zachwyciło to jego lekka konsystencja, ma kolor taki żółtawo-brunatny. na  szczęście skóry nam nie barwi. 




Poza kwasem omega-3 i omega-6 znajdziemy w nim sporą dawkę witaminy C którą często nazywamy "witaminą młodości" Olejek ten świetnie sprawdzi się przy przeciwdziałaniu stanom zapalnym a te które już powstały świetnie złagodzi oraz również sprawdzi się przy wyrównaniu kolorytu skóry.  Kwasy omega zadbają o ty by powstrzymać nadmierną produkcję melaniny-to barwnik którego nadmiar powoduje przebarwienia na naszej skórze. świetnie sprawdzi się również w stanach grzybiczych czy też- przy poparzeniu słonecznym łagodząc go, oraz przyśpieszając gojenie. 



Olejek ten również pomoże włosom  wysokoporowatym (suchych, zniszczonych) . wzmocni je i zadba o wygładzenie. Jestem po keratynowym prostowaniu i jedyne po co sięgam to wszystko naturalne, ten olejek świetnie dopełnia pielęgnację, i dodatkowo je wygładza. 



Przy jego właściwościach świetnie sprawdzi się jako odżywka do paznokci -w tym przypadku pamiętajcie że nie nakładamy na płytkę paznokcia tylko wcieramy w wał około paznokciowy tak by dotarło do moździerza . i oczywiście na efekty należy poczekać.

Zapraszam na stronę producenta gdzie znajdziecie jeszcze wiele wspaniałości:)

>>>TUTAJ<<<



6 komentarzy:

  1. Ale fajny produkt. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś taki olejek, bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ten olejek wylądował w czołówce moich uwielbianych 😍

      Usuń
  3. Miałam kiedyś inny olejek z pestek malin i lubiłam go, ponieważ nie pozostawiał na skórze tłustego filmu, szybko się wchłaniał i nie zapychał porów.

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D