sobota, 2 kwietnia 2016

SMOKEY SET EYES -CATRICE COSMETICS

Hej kochane! postu tego typu jeszcze chyba u mnie nie było. Powód prosty-nie potrafię fotografować makijażu-wszystko mi nie odpowiada.Na Paletkę Catrice miałam ochotę już od dawna. Gdy ją zakupiłam już kolejnego dnia przeszłam do użytkowania. Czy warta jest uwagi??

 





Paletka MEET ME AT THE BONIFIRE . Kolorystycznie idealna dla mnie na zwykły dzień do pracy. Jest to zestaw 4 kolorów dzięki którym możemy wykonać makijaż SMOKEY. Trzy pierwsze (beż i dwa odcienie brązu) są klasyczne -prasowane. Ostatni(czarny) jest kremowy , i nim możemy wykonać kreskę. W zestaw również wchodzi aplikator który z jednej strony ma pacynkę a z drugiej pędzelek. Niestety jak to często bywa w paletkach-aplikator jest do niczego.


Jeżeli chodzi o jakość to już zaczyna się górka. Cienie lubią się osypywać delikatnie. Przy użyciu Bazy jest to jednak bardzo ograniczone. Jeżeli chodzi o pigmentację to również nie ma rewelacji. Beż jest prawie nie widoczny-to akurat mnie bardzo cieszy gdyż właśnie takiego efektu poszukiwałam . Niestety brąz również jest bardzo słabo na pigmentowany.  Najlepsza n całej 4 jest kremowa czerń. Bardzo przyjemnie robi się kreskę i ładnie wygląda.Niestety trwałość jest również marna -6 godzin w pracy nie przetrwa....Mam delikatnie opadające powieki ale na szczęście plus jest taki że się nie odbija. 


Czy polecam?? hmm można ładne SMOKEY wykonać-niestety nie trwałe. Jeżeli marzy nam się makijaż który przetrwa 8h pracy-to owszem ale na pewno nie z tą paletką:)


26 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie jest trwała. Jeśli marzysz o długiej trwałości to bez porządnej bazy pod cienie się nie obejdzie. Ja polecam z całego serca Too Faced Chocolate Bar. Mam obie i ich trwałość jest fenomenalna. Nie zbierają się, nie ścierają. Przetrwają nawet wielogodzinną imprezę. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam zwykla, najtansza beze z bell ktora jest rowniez niczego sobie bo przy innej paletce cienie wytrzymuja od rana do wieczora.rowniez zapobiega sie zbieraniu i scieraniu. Ale nie omieszkam przetestowac rowniez tej polecanej przez Ciebie :)

      Usuń
  2. Ale piękne Ci wyszły te oczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne odcienie. Fajna paletka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się raczej na tę paletkę nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka :D Posiada w sobie moje ulubione kolorki *.*
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka fajna:) ja stosuje bazę pod cienie (aktualnie mam z Wibo) podbija nieco kolor i przedłuża trwałość makijażu:) kolory w tej paletce fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wibo mialam i bylam zadowolona. I faktycznie fajnie podbija kolor :)

      Usuń
  7. Fajne kolory w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neutralne :) idealne na zwykly dzien w pracy :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardziej powiedzialabym ze powazne niz,smutne :)

      Usuń
  9. ja ide dzisiaj zobaczyć nowoścz catrice D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że mało trwałe są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę nie moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnej z tych paletek Catrice i nie kuszą mnie one.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć aby nie kupować na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie bardzo lubię cienie z Catrice. Szczerze polecam paletkę z Essence all about nudes. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolorki :-) Bardzo lubię takie kolory i kosmetyki z Catrice :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D