niedziela, 29 marca 2015

SEKRETY BLOGOWE INESS

HEJ kochane!!!! Dostałam nominacje do Tagu od Patrycji z bloga dlaniejdlaniego007.blogspot.com

Bardzo Ci kochana za nią dziękuję i bardzo chętnie wykonam swój TAG :)

 

Pytania i odpowiedzi :
1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty ? 

Bloga założyłam dokładnie 19 sierpnia 2014roku. Posty publikuje co 2-3 dni.

2.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga ? 

Wiedzą o tym rodzice oraz siostra ,chłopak oraz najbliżsi znajomi.

3.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności ? 

ciężko powiedzieć ile razy dziennie to robię bo patrzę baaardzo często i robię to na pewno w pierwszej kolejności. 

 4.Masz jakieś rady dla początkujących blogerek/blogerów ?

Chyba tylko by byli wytrwali w tym co robią.

 5.Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u blogerek ?

Uwielbiam blogi kosmetyczne,oraz stylizacje, przemyślenia czy też uwielbiam oglądać zdjęcia przyrody :)

 6. Czy zazdrościsz czasem blogerkom ?

Nie odczuwam zazdrości-odczuwam większą motywację.

  7. Czy pod wpływem blogów kupujesz więcej kosmetyków/ubrań, a co za tym idzie wydajesz więcej pieniędzy?

Gdybym powiedziała nie-byłoby to kłamstwo. Gdy czytam fajną recenzje to wiem że po prostu muszę to mieć ;)

 8. Miałaś jakiś sposób na rozpowszechnienie bloga?   

Bloga rozpowszechniam tylko na google+

 9. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu? 

Uczy systematyczności. Jak i też poszerzam swoją wiedzę na różne tematy.

10. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?    

Kupuję jakiś produkt i wiem że chcę przed nim ostrzec kolejne osoby gdy okazuje się to bubel lub polecić gdy jest on tego warty.Są to moje odczucia,sposrzeżenia. 

11. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?

Miałam długi kryzys w prowadzeniu bloga,i nie publikowałam nic. Ale o usunięciu nie myślałam bo wiedziałam że wrócę do blogosfery.

12. Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn? 

Nie ma takiej rzeczy. Każdy prowadzi bloga tak jak umie i tak jak chce.

13. Kto robi ci zdjęcia na bloga? 

Robię je sama lub z pomocą chłopaka

 14. Ile zajmuję ci przygotowanie posta?

 jest to ok 40-60min. Zależy od tego o czym piszę jak i od dnia. Czasem ciężko jest obrać w słowa to co chce się przekazać

15. Jak przerabiasz zdjęcia?  

Nie przerabiam zdjęć. Staram się by one wyglądały efektownie bez przeróbki.

 16. Czy nadal uważasz swoje fotografie za amatorskie? 

Tak. Te zdjęcia zawsze będą amatorskie ;)

  

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bloga prowadzę co prawda bardzo krótko, ale faktycznie widzę, że uczy systematyczności, jest takim "batem" motywującym do działania. :-) Oby zawsze była ta motywacja! Życzę miliona pomysłów na posty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kryzys to chyba niestety każda blogerka ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D