środa, 25 marca 2015

MARION-WSPÓŁPRACA

Hej kochane:) dziś przychodzę tylko na chwileczkę ;) Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z MARION kosmetyki. I dziś doczekałam się przesyłki którą chce wam pokazać.


W RAMACH WSPÓŁPRACY DO TESTOWANIA DOSTAŁAM:

-OLEJEK DO DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU
-MASKA ODMŁADZAJĄCA (do włosów)
-ODŻYWCZY OLEJEK DO CIAŁA

Oraz dwie maseczki:
BIAŁA GLINKA
oraz
60SEKUNDOWA MASECZKA Z OLEJKIEM ARGANOWYM

dziękuję firmie za zaufanie:):)
a was zapraszam do śledzenia bloga bo niebawem pojawią się recenzję

oraz na stronę producenta gdyż asortyment jest naprawdę godny zainteresowania:)



Marion kosmetyki, piękno każdego dnia.

37 komentarzy:

  1. To pomyślnego testowania :) ja również nawiązałam z tą firmą współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie dziekuje i wzajemnie zycze milego testowania :)

      Usuń
  2. Ale wspaniałości Ci się trafiły :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. tej firmy miałam odżywkę malinową do włosów polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Perełki :) Ja nie miałam takiego szczęścia przy ich kosmetykach i trafiłam trochę gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i życzę Miłego testowania kosmetyków ;)

    Niestety nie widzę Twojej obserwacji na moim blogu ;)
    Jak zaobserwujesz, to napisz, a ja odwdzięczę się tym samym natychmiast ;D

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba slabo cos to sprawdzilas :p

      Usuń
    2. hehe chyba jestem ślepa ;) A widzisz myślałam, że mam bardzo dobry wzrok ;) Świetny blog ;) Pozdrawiam! ;)

      Usuń
    3. Aha i oczywiście również obserwuję ;)

      Usuń
    4. hmmm i ja musze chyba kupic okulary ;)

      Usuń
    5. Heh podrzucę Ci przeciw słoneczne ;) W końcu wiosna za oknem ;p

      Usuń
    6. hehe oj chyba musisz sobie okulary sprawić - zupełnie tak jak ja :D
      Obserwuję jako "Jak dbam o moje włosy" mniej więcej w połowie listy Twoich obserwatorów ;)
      Wydaje mi się, że jakaś nasza wspólna obserwatorka usunęła bloga i temu zrobiło się nam o jednego obserwatora mniej ;) Temu ja nie widziałam Ciebie, a Ty mnie ;)

      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  6. Gratulacje :) kosmetyków nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiee tą firme ciekawym produktem są olejki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak prawde mowiac pierwszy raz spotykam sie z olejkiem do demakijazu i jestem hmmmm milo zaskoczona :d

      Usuń
    2. nie zostawia efektu tłustej maski ;p ?? Bo to faktycznie coś nowego ;p przynajmniej dla mnie;p

      Usuń
    3. tego sie dowiesz jak pojawi sie recenzja

      Usuń
  8. Gratuluję, miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olejek do twarzy bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna taka współpraca ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię olejki, ostatnio się od nich uzależniłam ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania :D Ja lubię kosmetyki firmy Marion, więc myślę, że u Ciebie dobrze się sprawdzą. Pozdrawiam i również obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbowałam kosmetyki ogólnie ok;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje współpracy;) Lubię produkty Marion:) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Dobrej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D