piątek, 22 lipca 2022

WSPANIAŁOŚCI OD EKOZUZU

 Witajcie!
Jako że w końcu po przeprowadzce kartony zdołałam rozpakować ,przychodzę z kolejnymi wspaniałościami ze spotkania blogerek. Nie jest to wszystko co EKOZUZU nam podarowało bo jeszcze jest lakier do paznokci jak i kilka próbek, oraz pięknie pachnąca zawieszka, jednak to doczeka się osobnej recenzji. Dzisiejsza część będzie poświęcona części makijażowej. 



Na samym początku warto wziąść pod uwagę opakowania całej serii i szatę graficzną utrzymaną w spokojnych kolorach. Już sama szata graficzna nasuwa na myśl naturalność kosmetyków,oraz ich lekkość. Pomadki do ust bez chemii ,naturalne błyszczyki...ahhh cudo! I właśnie od tego zacznę!



Od zawsze uwielbiałam szminki, pomadki, błyszczyki z wykończeniem matowym. Jak bardzo mnie cieszy że i taki błyszczyk właśnie mam okazję testować. W moje rączki wpadł odcień 847 . Jest to dosyć ciemny kolor z pazurem. Idealnie doda drapieżności przy wieczornej randce w lekkiej przewiewnej sukience, czy też przy służbowym spotkaniu doda szyku i elegancji. Ma kremową konsystencję, dzięki czemu aplikacją nie sprawia większych problemów. Bardzo przyjemnie przylega do ust, jednak jak to przy matach bywa warto wcześniej wykonać peeling ust. Trwałość również wprawiła mnie o zachwyt gdyż pomimo spożywania napojów, jedzenia pozostawała nie naruszona na swoim miejscu.



Perłowa pomadka do ust, również z trwałością mnie zaskoczyła. Odcień jaki testowałam to 209-jest to złoty brąz. Zwolenniczki perłowego wykończenia będą zachwycone ,pięknie błyszczące drobinki. Pomadka jest dosyć twarda i początkowa aplikacja była dosyć trudna, ale mam wrażenie że przy drugim, trzecim podejściu było znacznie łatwiej.



Pomadka Twist&Lips jaką miałam okazję testować to kolor 402. W moim odczuciu bardzo ciałowy ciepły kolor. Świetnie sprawdzi się do makijażu codziennego, delikatnego. bardzo przyjemna aplikacja, jak również trwałość . w tym przypadku nie musimy martwić się suchymi skórkami gdyż pomadka ta ich nie podkreśla.



a Teraz coś co towarzyszy mi od czasu przeprowadzki! temperatura jaka tu panuje to 40 stopni i więcej, ostatnie o czym myślę to robienie pełnego makijażu-który pewnie po kilku minutach i tak by spłynął. I tu na pomoc przybywa krem BB . którego skład również jest naturalny, BB krem (12) vol 2. Couleur Caramel to coś co sprawdzi się dla każdego typu cery- jednak idealny jest dla cery normalnej i suchej. Ma bardzo lekką konsystencję, świetnie współgra z bazą np rozświetlającą. krycie określiłabym jako średnie, ale jest to produkt od którego tego nie wymagam. Krem ten pozostawia pięknie rozświetloną twarz, zadba również o wygładzenie cery. Świetnie wyrównuje wszelkie przebarwienia. Uwielbiam go przy tej pogodzie! Nie zapycha,  co również jest bardzo ważne




Kolejnym  również wartym  uwagi jest korektor w pędzelku. Niestety kolor jak dla mnie w tym przypadku jest zbyt ciemny. Jednak przy przetestowaniu na tatuażu mogę powiedzieć że krycie ma na prawde fajne. również aplikacja jest ciekawa. Nazwałabym to "kręć i nakładaj" 




Kolejnym produktem który pierwszy raz mam w takiej formie to podkład w sztyfcie . Pomimo zaskakującej aplikacji . Bardzo fajnie się nim pracuje . Ja nakładałam go pasami a następnie rozprowadzałam gąbeczką. Kolor jaki mam to 13.i Pomimo początkowych obaw ,że kolor jest zbyt ciepły, zbyt pomarańczowy, po nałożeniu świetnie wygląda na twarzy . Nie tworzy efektu maski, nie podkreśla wysuszeń.  W składzie znajdziemy masło SHEA jak i olej z nasion Baobabu, co ma działanie nawilżające i rewitalizujące. Świetnie sprawdzi się dla cery tłustej  czy też mieszanej- krzemionka ma silne działanie matujące ,doskonale zatem radzi sobie z sebum czy też z wilgocią.




Kredka do oczu i Ust będzie dziś ostatnim produktem. Kolor ciemny granat-świetnie sprawdzi się do mocniejszych makijaży. Jest bardzo miękka dzięki czemu praca nią to czysta przyjemność. Polecam szczególnie osobą których oczy są tak wrażliwe jak moje. Nie powoduje łzawienia czy też pieczenia!



Bardzo dziękuję firmie za tak wiele wspaniałości! Reszta produktów pojawi się niebawem w kolejnym poście. 

STRONA PRODUCENTA



2 komentarze:

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D