wtorek, 13 października 2015

FARMONA MAGIC SPA , LUKSUSOWE MLEKO DO KĄPIELI / KWIAT MAJOWEGO BZU

Hej Słoneczka! Czy u was też wczoraj spadł śnieg??Dziś po nim nie ma niby śladu ale pogoda daleka do pięknej złotej Jesieni! Nienawidzę zimna!! Uwielbiam wiosnę, lato ale nie jesień i zimę. Dziś by przenieść się w piękną wiosnę post o zapachu Bzu. Czy jest wśród was ktoś kto go nie lubi?? Ja ten zapach uwielbiam. Mogłabym w każde miejsce ustawić wazon pełen jego kwiatów. 


 Opis
Niezwykle świeży i aksamitny zapach kwiatu majowego bzu daje niezapomniane uczucie błogości i komfortu, a kompleks SOFT SKIN sprawia, że skóra jest gładka, doskonale miękka i nawilżona. Kąpiel przenosi do świata zmysłów, pieści skórę, a dzięki dobroczynnym składnikom pozostawia skore gładka, miękką i delikatną.
Sposób użycia
25 ml mleka wlać pod strumień ciepłej wody. Zalecany czas kąpieli 20 minut


MOJA OPINIA
Masywna przeźroczysta butelka zamykana na klik. Nie sprawia nam przy tym trudności i nie łamiemy 3 paznokci podczas jednej kąpieli. Ale też przy upatku nie ma obaw że się otworzy i spowoduje że będziemy go "zbierać" po całej łazience. Butelka przeźroczysta dzięki czemu bez problemu kontrolujemy zużycie.

Konsystencja jest dosyć gęsta lecz nie aż tak jak przy zapachu -miód i wanilia- . Bez problemu rozpuszcza się w wodzie . Jego wydajność jest rewelacyjna!! Bardzo nie wiele wystarcza by woda była miękka,delikatna i dopieszczająca nasze zmarznięte ciała. Nadszedł okres gdy gorące, aromatyczne kąpiele będą czymś  wręcz przymusowym. A co jeśli zimną jesień przemienimy w piękną wiosnę chociażby na chwilę?? Ten zapach nam to gwarantuje!! Nie jest on sztuczny, chemiczny. Podczas kąpieli czuję się jak bym była na polance otoczona pięknie kwitnącymi bzami. Jest dokładnie taki jak początkami wiosny gdzie bez nieśmiało dopiero się rozkwita i czaruje swym zapachem.

Te nuty zapachowe są jak najbardziej wskazane po całym nerwowym dniu. Rozluźnia nasze mięsnie i koi stargane nerwy. Przy tym wszystkim ciało po takiej kąpieli jest miękka, delikatna . Nie jest ona może i nawilżona ale nie wymagajmy zbyt wiele. Zapach otula nas jeszcze chwilę po kąpieli...ale tylko chwilę...tylko parę krótkich chwil. A szkoda -jak dla mnie mógłby utrzymywać się o wiele dużej.

Ja za moją buteleczkę o pojemności 500ml zapłaciłam 24,90zł w DAUGLAS . Nie jest to wysoka cena patrząc tu na wydajność. 

15 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że ten zapach bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście u mnie śniegu jeszcze nie widać i mam nadzieje że tak szybko się nie pojawi bo również nie lubię jesieni i zimy :) Tego produktu nie znam ale firmę bardzo lubię więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Farmona ma coś takiego w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja produkty z tej serii tylko na blogach widuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie jesien ale bez śniegu! Bo ze śniegiem
    ... To szkoda gadac. Bez? Czemu nie! Az to zbadam nieco bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba na końcu jest literówka w nazwie Douglas ;) Jeśli faktycznie pachnie bzami, to muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapach bzu, więc może i ten by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm zapach może być całkiem przyjemny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie jak mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna buteleczka... i te majowe bzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tą recenzją :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy dodany przez was komentarz, to motywacja dla mnie do dalszego działania:)Dziękuję i zobowiązuje się zrewanżować tym samym jeśli tylko o tym będzie wspomniane:)

Każda obserwacja jest dla mnie bardzo dużą radością:D